Ne jie vieni tokie pydorai. "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net... > Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo nutariau > pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau važiuoja atgal. > Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, reikės > prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, kad > negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: > Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant > laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė laišką > siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai jie po 4 dienų > krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo nurodytas > kontaktinis telefonas > > Pastebėjimai: > 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta telefono. DHL > teigia, kad jis privalomas. > 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba įeiti į > laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia > susisiekti. > > Čia tracking info: > >