Ne visi yra samdomi ar dirba pastovioje vietoje. Kiti į darbą ne automobiliu važinėja, tad krovinius VT vežiotis visai nedžiugina. Dar kiti dirba gamyklose su keliais šimtais darbuotojų, tad nelabai aišku kas tas siuntas turi periminėti. MKN tam ir yra paštas, kad pristatytų ten, kur sutarta, o ne telefonu reikalus derintų. O jei gauna siuntą su nepakankamu info kiekiu, tai tiesiog reikia nepriimti, o ne siuntinėti krovinį pirmyn-atgal. 2015.10.21 20:54, netavoreikalas rašė: > dpd, manau ir kitur panasiai, nepristatymas is pirmo karto siuntos > kujeriui asmeniskai musa per kisene. uzp..ys tokie veikejai, siuntos > is uzsienio, kontaktines informacijos 0, o paskui tik triuksma kelt po > laiko. galva nesuveikia isvis siuntu i darboviete uzsisakyt ten kur > sedi visa diena ir priimsi? > > > On 2015-10-21 15:29:21 +0000, KEdas said: > >> Jau rašiau, kad tokioje situacijoje atgavau pinigus. Patikėjo manimi, >> o ne savais darbuotojais. >> Priežastis, kodėl jie stengiasi „nerasti“ kam perduoti – banali: >> siuntinio perdavimas iš kurjerio atima daugiau laiko nei lapelio >> priklijavimas. >> >> Bronco rašė: >>> On 2015-10-21 15:52, NeLabaispauda wrote: >>>> Ne jie vieni tokie pydorai. >>> >>> Tikrai taip. Ir čia ne lokali lietuviška problema. Man bent porą >>> kartų taip buvo Belgijoje. Stebiu trakingą, žinau, jog turi greit >>> atvežt. Girdžiu kieme lyg kažkas stabtelėjo prie namo, durelėmis >>> trinktelėjo porą kartų ir nuvažiavo, o durų skambutis tylėjo. Nueinu >>> prie pašto dėžutės - akurat, įmestas lapelis, jog nieko nerado >>> namie. Blin, patingėjo papildomus 10 metrų iki durų paeit :( >>> >>> Tai gali pykt, putotis, skambint, ką nori daryt, o galima >>> paprasčiau, tiesiog palaukti antro pristatymo sekančią dieną. >>> Rezultatas bus visiškai toks pats. Jei ten jiems skambinsi, tai jie >>> vis tiek labiau tikės savo darbuotojais, nei tavo žodžiais. Nebent >>> kameras kieme sustatyt ir tokį bajerį nufilmuot :) > >