Nz, kiek bandziau ne karto tas trakingas nieko man nerado. -- svyt// Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > o tai anksčiau savanoriškai pasižiūrėt tracking'ą ir pačiam pasiskambint > nelygis? > > On 10/21/2015 2:29 PM, KEdas wrote: >> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo >> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau važiuoja >> atgal. >> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, reikės >> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, kad >> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: >> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant >> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė >> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai jie >> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo >> nurodytas kontaktinis telefonas >> >> Pastebėjimai: >> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta telefono. DHL >> teigia, kad jis privalomas. >> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba įeiti į >> laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia susisiekti. >> >> Čia tracking info: >> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/