Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-29 22:51:53
On 2014.01.29 22:18, eMJei wrote:

> [...]
> kilimo patiesimų, paveikslo pakabinimu.
>
> neužskaitau.

> teisingas skambesys bent jau man kai galiu pasakyti "o, groja!"
> (grojančių sistemų išties nėra daug, tokią gali rasti tik pas
> audiofilus, kartais geresniuose salonuose). Taigi "groti" gali ir su
> riebiais ir su liesais žemais dažniais. jeigu bus neriebūs - bus guvūs
> ir greiti. Svarbu kad visko būtų. Taip sutinku paklausius keletą
> gerų-skirtingų sistemų, keletas žmonių pasirinks jas skirtingas, pagal
> savo ausį. Bet , pasikartoju , sistemos ir garsas turi bųti geri.

tai tau parase trumpai ir aiskiai - dauguma, tame tarpe ir tu, pernelyg
sureiksmina ir uz etalona laiko subjektyvius savo ispudzius ir nuomone,
kurie labai daznai neturi nieko bendro su tiesa.

> renkantis iš rimtų gamintojų nieko nepermokėsi. kaip žinoti kurie geri?
> domėtis reikia. 1993 m pirktą CARY AUDIO 300SEI stiprintuvą (3500 USD),
> ATKLAUSĘS 21 metus, gali parduoti lengvai už 3500 USD.

renkantis reik klausyt. bet deka pernelyg issivysciusiu smegenu, zmogui
daznai kyla problemu vertinant is suvokiant aplinka ir net save. kas
liecia garsa, tai mineta psichoakustika yra siek tiek isnagrinejus garso
ir jo 'kokybes' bei poveikio klausimus.

> "apgautas marketingo ir daug permokesi uz blizgucius, psichologini penio
> prailginima ar teise vadintis 'audiofilu'" - visiškas briedas, nepažįstu
> audiofilo taip perkančio daiktus, VISI DAIKTAI PERKAMI nes PERKLAUSOSE
> IR PALYGINIMUOSE apdeda konkuruojančius gaminius, IR TIK TODĖL PASILIEKA
> SISTEMOJE.

is visi fylai deda i krumus pasiulius paprasta elementaru AKLA testa.
nes jiems tada pradeda nieks netikt, nera salygu, nera nuotaikos,
nestovi, niezti ir dar bbz kas. o elementariai - bijo ne tik kitiems,
bet patys sau lochais pasirodyt, nes giliai giliai zino, kad realiai
nieko jie nezino ir negirdi.

> "galedamas gauti tuos pacius ar net geresnius rezultatus uz zymiai
> mazesne kaina." - briedas, nes NĖRA TOKIO DALYKO TAS PATS UŽ MAŽESNĘ
> kainą - JEIGU aš testuoju 5 komponentus (tarkim CD grotuvus), finale man
> patinak 2, bet vienas 5000 Lt kitas 10000 Lt. Sistemoje greičiausiai
> atsidurs tas už 5000 Lt, TAIGI PIGESNIS. Paskymas kad atseit kažkur
> egzistuoja grotuvas už 2000 Lt kuris gros taip kaip tas už 5000 lt nieko
> vertas KOL JEIDU NEPALYGINAMI VIENAME TESTE.

nu. kiek pasiruoses padet ant stalo aklam stiprintuvu ar kabeliu teste?
atspesi 20 is 20 kartu kur 'gros' mano sulituotas stipriakas uz grubiai
500 Lt savikaina ir kur tavo kazkokia mineta nesamone uz $4k ? arba
laidas is senuku uz 20 lt ir lessloss neuronas sukurtas 'tukstancius
valandu darbo' suinvestavus?

> Bet ANALOG ir POWER laidai turi milžinišką įtaką (grojančiai sistemai).

bullshit.

> DIGITAL OPTICAL taip pat turi (savo sistemoje naudoju iš stiklo (glass)
> ir JIS GEROKAI GERESNIS už PLASTIC FIBRE tipo), su DIGITAL COAX rimtų
> palyginmų nedariau komentuoti negaliu.

cia apskritai ne i tema. pradedant tuo, kad spdif kaip po toks isviso
yra nesusipratimas ir neturetu egzistuot bei buti minimas gero garso temose.

> Nereiktų prisirišti prie kainos. geri kabeliai kainuoja daug nes
> brangiausia savikainos dalis yra ne 2m sidabro ar sidabruoto vario
> gijos, o 100tai IŠMESTŲ LAUK PROTOTIPŲ, ir TŪKSTANČIŲ VALANDŲ LAIKO
> išleisto jiems sukurti.

tai gali nesiot kibira smelio i devinta auksta po viena kruopa, bet nuo
to daugiau DARBO nepadarysi, nei kazkas ta kibira uzneses vienu kartu.
bet pavargsi ir uztruksi zymiai labiau. kazkam tai pristatysi tai kaip
super metoda nesiot smeli i devinta auksta ir kazka netgi itikinsi, kad
rezultatas taip pat tiek pat kartu geresnis. klausimas, tik, kaip
pavadinti ta, kuri itikinai... ? ir kuris neuzduoda jokiu klausimu,
tiesiog dziaugiasi smeliu devintam aukste.

> Reikia mokėti atsirinkti spaudą. Geri žurnalai (toks buvo pvz
> Gramofonas) tiesiog negaišo ir nerašė apie šūdo vertą techniką, todėl
> kas jau patekdavo į žurnalą , buvo vienaip ar kitaip verta dėmesio:)

gramofonas rase absoliutu shuda. tai ko reikia pardavejams ir fanatikams.

> Pasiiėmi keletą DAC, ir lygini svo sistemoje, nugalėtojai lieka,
> luzeriai grįžta į salonus. TAI VIENINTELIS ARGUMENTAS ŠIAME HOBYJE, nes
> draugo DACAS visai gali netikti tavo sistemai ir atvirkščiai.

tai reiskia tik tiek, kad ta sistema surinko humanitaras.
DAC vertinamas ne pagal skirtumus skirtingose sistemose.
cia panasiai kaip uzsipilt 95-to is nestes i zapa, opeli ir mersa ir
poto ieskot geresnes degalines, nes zapas blogai traukia, o opelis rudyja.

> Naujesnis modelis skambėti blogiau už seną, gali skambėti geriau. Visaip
> gali būti. Kartais modelis praktiškai nekinta 21 metus (CARY SEI300).

standartine stiprintuvo topologija apskritai nuo jos sukurimo nelabai
pasikeite, nes nera jokio poreikio tam. keitesi tik pavadinimai ir kainos.