Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-02 23:55:20

> ta prasme visas postas - 'gali but taip, gali kitaip'. taip rasyt nera
> jokios prasmes. as tai stengiaus rasyt konkreciai, apibendrintai,
> glaustai, argumentuotai. tu pavadinai tai kategoriskumu. as ivardinau

aš nepavadinau, aš konstatavau :). Krūvos žmonių krušasi su tom lempom,
o tu ateini ir pasakai - huinia visa tai, durniai jie visi :)

> ESMINIUS minusus SE, skirtumus tarp PP ir tai, kas nera PP skiriamasis
> bruozas. be abejo, niuansu ir subtilybiu yra daug, galima ne viena knyga
> prirasyt, bet kam tai reikia akcentuot? kodel neakcentuot ESMES?
> juk knygu jau yra prirasyta, jas reikia skaityt, o ne perrasinet newsuose.
> perskaicius visus tavo 'teiginius' as viso labo viena vieninteli
> klausima sugalvojau bent kazkiek verta uzduot - kokia tu prasme matai
> lempose siais laikais? taip trumpai - glaustai gali pabandyt ivardint?

pradedant tuo - kodėl apskritai viskam reikia ieškot prasmės, ypač jei
kalbam apie hobius ir baigiant - koks ten voltamperinės charakteristikos
tiesiškumas pas lempas ir pas tranzistorius?  Na ir su visom to pasekmėm.

> atmink, kad net mokslininkas turi sugebet viska paaiskint penkiameciui
> vaikui, kitaip jis sarlatanas :) todel atsakymas 'neuztenka 5 eiluciu
> newsuose, o daugiau rasyt tingiu' - man tolygus trolinimui.

Gaila, bet temos kiek per sudėtingos penkių metų vaikui.