Ačiū Jonai už palaikymą. Na o SPAK žiūrio į reikalą per nelyg ROŽINIAIS AKINIAIS. "Profesionalai zino scenos gylius, plocius, turi islavintas ausis, skiria tembrus, kas gerai skamba, kas ne, zino kaip turi skambet, jie valgo is to duona ir rimtesni turi daxuja patirties." Atsakau nė velnio jie nežino. Scenos gylio ir pločio apskritai negali "pajusti" nes monitoriai pastatyti taip kad toks pajutimas yra neįmanomas (ant darbo stalo arba įkišti į lentynas/nišas). Dabar dėl to "kas gerai skamba kas ne" - tai jei žinotų, mes nespjaudinėtumėm, deja taip nėra - neretai (o su LT įrašais - visada) spjaudomės. Kodėl taip yra? Tarkim žino, bet daro - todėl kad 1) nėra pinigų/laiko/įrangos padaryt gerai (ok suprantam..) 2) liepė užsakovas (pvz kompresuot iki beprotybės kad per radio būtų pats garsiausias įrašas FM ruože, arb šiaip per eilinį boomboxą skambėtų garsiai) (ok suprantam, kas moka pinigus tas muzika užsako) 3) koks skirtumas vistiek liaudžiai (ir užsakovui) sueis, bele pigiai, greit padarom ir einam alaus gert (pats baisiausias variantas). Cituoju G.L. (Giedriaus Litvino garso įrašų studija) iš kažkurio "gramofono" - "BENT VIENĄ A RAIDĘ UŽKABINK IR JAU PER BRANGU". t.t. 2014-02-02 23:48, Jonas Vingis rašė: > Na, įvertinus pastarųjų metų įrašų kokybės nusivažiavimą, nepanašu, kad ten > tiems profams studijose nors kiek rūpėtų garso kokybė... >