Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-30 23:35:53
On 2014.01.30 23:29, eMJei wrote:
> ne nu tikras aklas testas yra , jeigu nežinojai tiksliai įvardint 7
> atvejais iš 8. tokio tikrai nesu daręs.
>
> Su maitinimo laidais gramofone vienas padarė "6/6" SU LIUDININKAIS.
> Nieko keisto, Shunyatos neatskirt reik kurčiam būt:) (beje ar žinai apie
> tai, ir kodėl šio testo rezultatų netikintiems neužtenka?).

gramofone :) dievuliau. prie mano akiu didziausi audiofilai ir 'genijai'
susimove tiek laidu tiek cd grotuvu, tiek stiprintuvu teste. realiai
susimove net koloneliu teste, nors ten tikrai skirtumas girdejosi, bet
esme, kad zmogus net del savo koloneliu nera tikras ir spelioja, nes ta
skirtuma ivardinti yra sunku, nera jokiu vienetu. todel ir gaunasi poto
50-50, 30-70 ir panasus rezultatai, kas ir parodo, kad realiai bb ten
girdi. kol zinai, ir matai, tol girdi, o kai nebematai, tai savo
religija irodyt tampa sunku. o kadangi sunku, tai ta daryt nepatogu.
lengviausia pasakyt, kad 'jau atskyriau grudus nuo pelu' :)))

> o bendrai tai icetomas taip pat paaiškino (ne aš vienas !!!) - prieinama
> iki situacijos "kad ir taip viskas aišku". ir nebereikia nesamonių kaip
> aklas testas:)

nu, baznycioj irgi visi iki tos situacijos prieje.