Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-02-03 01:02:20
On 2014.02.02 23:55, Dainiushas wrote:

> aš nepavadinau, aš konstatavau :). Krūvos žmonių krušasi su tom lempom,
> o tu ateini ir pasakai - huinia visa tai, durniai jie visi :)

siaip tai spak gerai atsake. kaip ir neturiu ka pridurt tokiai minciai :)

> pradedant tuo - kodėl apskritai viskam reikia ieškot prasmės, ypač jei
> kalbam apie hobius ir baigiant - koks ten voltamperinės charakteristikos
> tiesiškumas pas lempas ir pas tranzistorius?  Na ir su visom to pasekmėm.

isejimo trafas irgi toks pats tiesiskas? jau nekalbant apie dydi, kaina
ir svori. ir tik nereik aiskint, kad - ai cia hobis, negi gaila.
reiks skirt, kas yra hobio 'privilegija', o kas tiesiog absurdo
ekranizacija.
lempa is bedos gal ir galima naudot su placiajuosciu garsiakalbiu. kas
niekad neprilygs daugiajuostei (teisingai) sistemai. as jau matau
projekta lempinio tri-amping monitoriaus :))))
visu tuo norejau pasakyt, kad tai, ka kazkada leido pasiekti lempos, jau
senokai leidzia pasiekti tranzistoriai pigiau, paprasciau ir lengviau.
patogiau - suteikia galimybes kurti tokias akustines sistemas, apie
kurias lempu laikais tik pasvajot galima buvo.
teigti, kad cia hobis ir negaila $$$ uz lempu sodeli aisku gal ir
galima, bet tai gal nereik tada apie garso kokybe temos terst.
pabaigt galima tuo, kad lempos DEVISI ir gana sparciai. kinta ir
zenkliai parametrai joms besidevint. tuos stiprintuvus reikia DERINTI
pastoviai. keisti lempas. aisku, daugumai tai nei idomu nei apskritai
tai girdeje yra. svarbu sviecia ir zajabys.