Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-31 23:04:37
On 2014.01.31 23:00, eMJei wrote:
> as neturiu lessloss laido.
>
> tu paziurek jo skerspjuvi, beto pynimo budas, geriausius kontaktus
> turintys jungtukai - cia juk elektrines savybes... kodel tu taip
> suavarai kad tai atseit nieko nereiskia. vat tik siti dalykai kaip
> paveikia audio iki galo nera aisku.

taigi blet pasijunk oscilografa, spektro analaizeri, ka tik nori ir
matuok ta savo laida. juk ten ELEKTRINIS signalas :) as kas antra diena
5GHZ signala su analaizeriu veizeju ir tyrineju, o tu isivaizduoji, kad
supista audio signala ismatuot yra dar neatrasta NASOS technologija?
kas gali gautis garsiakalbyje kitaip, jeigu tu ant laido nematai JOKIU,
absoliuciai JOKIU skirtumu tarp telefoninio shudlaidzio ir tavo auksines
kaseles lizingu paimtos? zinai, man tai liudna skaityt. ka tu ten toj
elektronikoj nuveikei, kad is jos uzdirbai?