Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-30 23:30:19
On 2014.01.30 23:17, eMJei wrote:
> nesu išleidęs aš jokių didelių pinigų maitinimo laidams. bet jei
> finansai leistų - įsigyčiau. nuo skydelio iki sistemos rozečių esu
> atsivedęs gerą, ekranuotą, daugiagyslį 3x2.5 20m. laidą. Bet tiesą

ir? kodel tik nuo skydelio? kam to reikia? kam daryt kazka, kas yra
visiskai beprasmiska? kad visas tas 'jausmas' stipresnis butu?
va taip ir gimsta pasakos - kazkas kazkiek kainuoja, kazkas daug
kainuoja, kazkas i laido 'kurima' tukstanciu valandu suinvestuoja, todel
atseit turi buti skirtumas. bet realiai tai taip nera.

> sakant jokio skirtumo lyginant su šalia esančių 3x2.5 neekranuota
> monogysla. O vat Kimber nuo Shunyatos atskirt eina. Mistika !
>
> pamastymui: iš kitos pusės žiūrint, trafo apvijai, maitinimo laidas yra
> ne paskutiniai du metrai, O PIRMIEJI DU METRAI (nepamenu kur skaičiau
> šią apie šią hipotezę) .

nu. tai kad jau uzdirbai kazka is elektronikos, tai turetu but aisku,
kad nera nei pirmu nei paskutiniu metru. kas yra srove, AC ir 50 Hz
manau zinai. tai kazkaip keista akcentuotis ant kazkokio trumpo
gabaliuko, tai realiai tavo muzikoj 'groja' kilometrai.
apie koloneliu filtru vijas niekad nesusimastei? kiek kartu ten daugiau
laido nei ateina iki koloneles. manai jis ten stebuklingas kazkoks?
paprasciausias dratas varinis po kazkiek centu uz metra. o gariakalbio
voicecoile kas? irgi stebuklinga vielute?
vat jeigu ji isvis is ten ismeti ir filtra padarai pries stiprintuva,
tada taip - ir teoriskai ir praktiskai yra ir girdisi skirtumas ir didelis.