Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-29 23:15:07
On 2014.01.29 22:49, spak wrote:
> Bandei akla testa su kruva modeliu? (aisku, prie salygos, kad spl
> idealiai suvienodinti su voltmetru ar spl meteriu - net labai mazas
> garso lygio skirtumas keicia visus ispudzius). Pabandyk. Maloniai (arba
> nemaloniai) nustebins :)

aklo nebandziau DAC. bet siaip klauses ir lygines esu nemazai.
siaip neesu tas, kuris klauso su nusiteikimu ar pagal tai, kiek kainuoja
konkretus daiktas. kaina man negroja visiskai.
klausau visada su savo megiama muzika, kurioj zinau kiekviena skambesi.
galiu pasakyt, kad visi sigma-delta DAC skamba praktiskai vienodai.

> Sita visa DAC mada atejo is tu laiku, kai pirmi DACai CD grotuvuose
> labai ziauriai skambedavo, tai budavo neblogas 'upgreidas' atskira
> dezute isigyt. Dabar viskas issivyste tiek, kad centus kainuojancio cipo

kurie cia skambejo ziauriai? tda1541 yra man asmeniskai vienas is
geriausiu DAC, kokius teko girdet.

> charakteristikos virsija zmogaus klausos galimybes. Galima aisku apie

a) zmogaus klausos galimybes nera lengvai, paprastai ir aiskiai
ismatuojamos. nes tai yra ne vien fizines ausies savybes, bet ir
psichologiniai smegenu niuansai
b) aparatu charakteristikos ismatuojamos ne su muzikiniu signalu, kuris
nuo harmoninio skiriasi kaip diena nuo nakties. esi kadanors mates, kaip
oscilografe atrodo multibit dac ir sigma delta dac pulse response?
kas imho muzikiniam signalui yra vienas svarbiausiu dalyku.

> analog output stage diskutuot ilgai, bet jei konstrukcijoj ner kazkokio
> akivaizdaus kreivarankizmo, tai skirtumo nepajausi gyvenime. Kaip
> minejau, nekalbu apie tuos dizainus, kurie specialiai inesa pasaliniu
> iskraipymu del tam tikro skonio.

apie sita maziausiai diskutuot verta, imho. is esmes pritariu - viskas
priklauso nuo to, kas chipo viduj. gal todel pcm1704 mono dac kainuoja
100USD, kai visokie wolfson ir kitaip pavadinti sigma delta sedevrai po
keliolika USD uz stereo dac.

> Pats transportas turi itakos, ypac jei kalbam apie visa kruva USB

jeigu jau USB transportas turi itakos, tai kazkas labai negerai.
jeigu host PC operacine sistema, draiveriai tvarkingi, jeigu USB jungtys
ir kabeliai normalus ir maitinimas tvarkingi, ten nera kam daryti
itakos. dazniausios problemos su maitinimu - triuksmai auksto daznio
lenda, kuriuos nufiltruot praktiskai sansu nera. tam daromas galvaninis
atrisimas, kuris nei daug kainuoja, nei sudetingai pasidaro - elementaru
viskas.