Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-02-02 16:47:01
On 2014.02.02 12:41, eMJei wrote:
> idomiai surašyta. bėda codekai ta , kad SE turi tam tikrų garsinių
> savybių dėl kurių jis dievinamas, ir dėl kurių viskas aukojama.
>
> Buvo pakliuvęs pas mane , rodos , paprastutis Audion EL34 SE angliškas
> stiprintuvas. Jau teisingai padarytas - turiu omenyje grojantis. Kuomet
> užsidėjau Carla Bruni (Sarkozy žmona pasirodo) VOS NEAPSIMYŽAU iš laimės
> nuo šilkinio garso. Kaip dozė narkotikų (nors nesu ragavęs). Ir visiškai
> nusišvilpt kad greitesnė muzika ar rokiukas skamba nelabai kaip
> (lyginant su PP) - o gal tiesiog reik kitokių kolonėlių (jautresnių).

> [...]

as tau galiu pasakyt del ko alpstama del SE ir del lempu. del to, kad
jie iskraipo garsa :) tai yra excitement effect.
beje, tu jau matau, kad maisai keleta dalyku. pabreziu, SE ir P-P nera
nei stiprintuvo klases, nei griztamo rysio gylio pavadinimas. tai yra
output stage topologijos pavadinimai su visom is to isplaukianciom
pasekmem. neisvengiamom.
P-P gali irgi padaryt (ir pilna pridaryta) be griztamo rysio, pure A
class ir t.t.
kas del alpimo. kazkada buvau imetes nuoroda i sita diskusija apie DAC'us:

http://www.diyaudio.com/forums/digital-line-level/79452-building-ultimate-nos-dac-using-tda1541a.html

tikiu, kad turbut niekada jos neperskaitysi visos, ir as neperskaiciau.
bet del ko idejau nuoroda - ten per pirmus 10-15 puslapiu labai graziai
buvo atskleista placebo klasta :) tai isidemek - ten viska dare ir rase
zmogus, kuris audio srityje inzineriskai turi ir ziniu ir patirties
tiek, kiek gal visus mus cia sudejus nesigautu. trumpa esme tokia:
sugalvojo jis, kaip padaryt super DAC'a, sujungus i kruva vien tik visu
sprendimu privalumus, be ju trukumu. ir galvojo kad jam gavosi ir kad
girdi tai, ka tikejosi girdeti. poto jam irode, kad jis savo
'isradejisku' sprendimu viso labo specialiai ir specifiskai iskraipe
signala. beto, jo isradima gyvai klause, gyre ir 'patvirtino' kaip jis
rase, 'vietos audiofilu grietinele'. visiems patiko nerealiai :)
butent - grojo kitaip, 'pagrazintas', patiuninguotas signalas, kurio
originale niekad nebuvo tam tikru dedamujum kurias inese so sukurtas
DAC'as. ir kaip tu manai - kas beliko atejusiems i perklausa? viska
demonstruoja chelovekas, kuris yra autoritetas, kuris turi didziule
patirti, ir siaip jau, dauguma atveju labai teisinga. bet jis
elementariai suklydo, nes klysta visi. taciau tie kurie klause, to
nezinojo. todel klausydami klause technologijos 'prezentacijos' ir
techninio pagrindimo, girdejo, kad groja kitaip, graziai (realiai taip
ir buvo), ir visi linksejo galvom, megavosi... dabar pasakyk
nuosirdziai, kad neisgirdai deja vu i savo tikejima ir momentus savo
'patirties' istorijoj...
su SE ir lempom yra 1:1 ta pati situacija, tik skirtingai nuo to bico,
tai ne klaida ir ne specialiai padaryta - tiesiog tai ribotos siu
sistemu galimybes pasekme.