Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: eMJei
Data: 2014-01-30 23:17:55
nesu išleidęs aš jokių didelių pinigų maitinimo laidams. bet jei
finansai leistų - įsigyčiau. nuo skydelio iki sistemos rozečių esu
atsivedęs gerą, ekranuotą, daugiagyslį 3x2.5 20m. laidą. Bet tiesą
sakant jokio skirtumo lyginant su šalia esančių 3x2.5 neekranuota
monogysla. O vat Kimber nuo Shunyatos atskirt eina. Mistika !

pamastymui: iš kitos pusės žiūrint, trafo apvijai, maitinimo laidas yra
ne paskutiniai du metrai, O PIRMIEJI DU METRAI (nepamenu kur skaičiau
šią apie šią hipotezę) .