Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-02-02 16:21:25
On 2014.02.02 12:33, eMJei wrote:
> siandien sumasciau teorija, kad klausant muzikos, ir "bandant pereiti
> akla testa" dirba atskiri smegenu centrai - viena karta malonumu/meno
> suvokimo centras, kita karta visai kita puse - loginis mastymas.
>
> Mano teorija nesunkiai patikrinama specialiais smegenų skenavimo
> prietaisais (aisku , laboratoriskai, mokslo įstaigose).
>
> Gal tai ir butu atsakymas kodėl aklas testas reikalauja ir treniruociu
> ir siaip sunkiau praeinamas. kitaip sakant viso sito brudno karo tarp
> girdinciuju ir negirdinciuju MOKSLINIS PAGRINDIMAS.
>
> Laukiu komentaru is Codeko ir kitu tolimesnei diskusijai.

tai as tau rasiau slaptazodi - placebo. kiekvienas uz ji sumoka ir juo
megaujasi pagal asmeninius norus ir galimybes.
bet kai bandai pateisint neprotingai brangias sistemos dalis, tai vis
stengies surast kazkokiu argumentu. teigi, kad 'tik kurcias' gali
negirdet skirtumo, 'scena gilesne/platesne/-esne', instrumentai geriau
girdisi, 'auksti' detalesni, garsas
minktesnis/saldesnis/astresnis/tampresnis, etc etc etc. visa tai yra
nesunkiai patikrinama, bet tikrinti nenori. jei patikrinus patvirtintum
savo teiginius, tai galima butu sutikti, kad daugiau malonumo suteikia
didesne kokybe. bet dabar jau bandai viska perkelti i pasamones lygmeni
:) kitaip tariant, bandai save pats sau pateisinti ir itikinti. malonuma
patiri del to ir nuo to, kuo tiki, o ne kas realiai 'groja' ir skiriasi.
geras pavyzdys - super laido gabaliukas nuo skydo iki rozetes ir pan.
beprasmybes.