Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: eMJei
Data: 2014-01-30 19:30:01

2014-01-30 09:40, Jonas Vingis rašė:

> Man būtų labai įdomu sužinoti KOKIU BŪDU power kabeliai įtakoja audio
> sistemos skambesį.

> Iškart pasakau, kad aš esu skeptikas, bet iki šiol nepamatęs įtikinamų
> paaiškinimų bei įrodymų

Ten kokia Shunyata , paziurek ju puslapyje, visko primatavus ir pateikus
visokiu "irodymu". Bet is esmes, viskas yra atvirai sakant "nachrien"
niekas realiai nezino is kur tiek skambesio skirtumai atsiranda. Todel
vienintelis realus reikalas ir tiesiog pasiimi ir prasitestuoji kabelius
savoje sistemoje...:)

tesiant atvirumo valandele, pasakysiu kad profilaktiskai savo sistemoje
teturiu viena audiofilini maitinimo laida (Kimber). Priezastis paprasta,
kad ir kaip fainai butu viska prasitestuot ir susipirkt, ISBAIGT SISTEMA
audiofiliniais maitinimo kabeliais yra BE PROTO BRANGU. Viena (brangesni
maitinimo kabeli) pardvaiau visai ramia sazine, ir uz tuos pinigus
isigijau ploksteliu plovimo masina :)