Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-02-02 11:04:25
On 2014.01.30 09:40, Jonas Vingis wrote:

> Man būtų labai įdomu sužinoti KOKIU BŪDU power kabeliai įtakoja audio
> sistemos skambesį.
>
> Iškart pasakau, kad aš esu skeptikas, bet iki šiol nepamatęs įtikinamų
> paaiškinimų bei įrodymų nei iš believer'ių, nei iš skeptikų pusės, aš
> esu, taip sakant, open minded, pabandykite įrodyti, kad power kabeliai
> turi įtaką/neturi.

siaip apibendrinus, visoj elektronikoj yra vienas pagrindinis dalykas -
srove. poto seka visa kita. nuo to, kaip, kokia, kada ir kur ta srove
teka, keiciasi, stipreja, silpneja priklauso praktiskai visos, tiek
skaitmenines, tiek analogines elektronikos darbas. tai yra pamatas.
neelektronikui paaiskinti vaizdziai, kas tai yra srove ir kaip ir kodel
konkreciam atvejui ji itakoja, tiesiogiai gana sunkoka, nes truksta
ziniu. daznai daromas palyginimas su vamzdziais, vandeniu ir pan.
kartais gaunasi net visai neblogai.
jei apie laidus kalbet, tai palyginimas labiausiai gal tiktu su vamzdziu
nudazymu. nudazai vamzdzius, ir vanduo is ciaupo skanesnis/svaresnis
pasidaro. ir yzytomai pirkdami paauksuota vamzdi 'uzsimerke' jaucia
skirtuma nuo paprastai juodai nudazyto vamzdzio. ir tuo labiau nuo isvis
nedazyto aprudijusio. bet padavus stikline vandens is vieno ir is kito,
atlikti testo - atspet kuriuo vamdziu atbego vanduo - nesutinka, nes
pamirso lakmuso popiereli namie. padavus lakmuso popiereli, prisimena,
kad jis labai netiksliai matuoja, todel reikia visos biologiniu  ir
cheminiu tyrimu laboratorijos.
o jei kalbet tiesiogiai, tai jau minejo spak - ismatuot ir istestuot
laida, ypac kalbant apie tokius daznius, kurie audio sistemoj aktualus,
yra kaip du pirstus apmyzt. fanatikai kartais net bando vardinti kazkur
girdetus TECHNINIUS laidu parametrus, kontaktu varza, talpuma,
skerspjuvi ir pan. bet jie net minimaliai nesuvokia, kokie tu parametru
dydziai, ribos ir absoliucios reiksmes yra svarbios, prasmingos ir
kurios svarbios tik pardavejams popieriuje.