balet jei neturi V8 it neuztenka galios aplenkti fura, tai nelisk is viso viso i gatve. Jei matai kad trukdai kitiems (nesvarbu jie virsija ar nevirsija) , traukis i pirma juosta. Jei tem "tik" 200 metru distanciaj - tai furos noredanos ja islaikyti , sumazins greiti ir vel bus po 200 m tarpai. Ir viskas vyks civilizuotai - letos furos ir leti V2 vaziuos pirma juosta, greitesni vaziuos antra. CodeC ir Ko kovoja uz teise vilktis antra juosta ir nepasiulo nieko - kur detis tiems, kurie nenori vilktis ? Kaip tik siandien buvo vaizdelis kylant nu Zalgirio Gel. Vilku - pirmoj eilej fura, antroj senas pirdyla su dideliu minivenu. Naturaliai visi rikiuojasi i antra kad aplenkt fura - o idejinis antraeilininkas nutare kad cia "jo" juosta ir replioja 60 kmh, kur leidziama 80. Teko vel visiem rikiuotis i pirma ir kartu su fura aplenkti ta ozi per pirma juosta. Nu tai dabar papasakokit ar taip vyksta civilizuotas eismas? Jusu argumentai "nera KET punkto kuris reikalautu vilktis pirma juosta" yra idiotiskas trolinimas. Atsiminkit visiems laikams - jei jus lenkia betono maisykles, tai jus tikrai pasirinkote ne saugu greiti. "CodeC" wrote in message news:l2uogo$nke$1@trimpas.omnitel.net... On 2013.10.07 17:57, Doxlas wrote: > O kas sakė, kad aš pats antraeilininkas - jei yra keli šimtai metrų ar va dabar apie atstumus. cia visas verkimas pagrinde vyksta del to, kad kazkas kazkam trugdo virsyti greiti. tai net neskaitant to, kad tai jau savaime yra nonsensas. tai paskaiciuojam: 80 km/h - 22m/s. (3+1) * 2 = 176m. tai cia yra MINIMALUS saugus atstumas, kuris turi buti tarp dvieju pirmoje juostoje vaizuojanciu FURU. realiai tas atstumas kaip ir pats parasei yra pora simtu metru. jei tu drisi rimtu veidu pareiksti, kad dauguma 'antraeilininku' atveju kai tu ir tave palaikantys mano turintis teise piktintis, yra tokie, kai pirmoj juostoj yra 200m laisvas tarpas - as toliau nematau prasmes test. o jei vis del to pripazysti, kad realiai tas 'laisvas tarpas' tai viso labo net tarp dvieju masinu nesaugus atstumas, i kuri dar yra stumiamas trecias - 'antraeilininkas', tai apie ka cia diskusija? apie pavienius atvejus? dafiga prasmes. ypac is tu, kurie ramiai graziai desto 'lenkiu furas +30kmh virsydamas...' ir pan... jeigu kam kyla klausimu is kur apskritai atsiranda 'tas gaidys antraeilininkas' antoj juostoj - tai variantu N - isuko i kelia is kaires sankryzoj/ivaziavime, pajudejo leciau nuo sankryzos ir neturi V8 taip kaip kai kurie cia dievai, lenke kazka kazkada ir saugaus tarpo pirmoj nebeliko, apvaziavo kliuti, ketina sukti i kaire ir t.t. savo ruoztu greiciau vaziuojantys, normalus zmones tai daro tada, kai yra galimybes. jie neisiremia i gala, nemirksi sviesom ir neaukleja 'atraeilininku' juos pasivije, o ramiai vaziuoja is paskos, kol atsiranda galimybe apvaziuoti, nes nelaiko saves aiskeriagiais, kad nusprest KODEL ten kazkas leciau vaziuoja (piktybiskai/kvailai ar ne). arba normaliai laikaisi pagarbos ir saugumo visais atvejais, arba nesilaikai niekada ir ardaisi taip kaip ardosi visi didieji burnotojai. > daugiau laisva pirmoje eilėje - aš į ją rikiuojuos. Ir veidrodėlių > nepamirštu - jei kas ateina antra eile greičiau - įlendu ir į žymiai > mažesnį nei 100 m tarpą. tai nereiskia kad kitas turi buti toks pats durnas. nenori gyvent - tavo reikalas.