Cia planuojant kad prieki vaziuojanti fura atsitrenks I betonine siena? "CodeC" wrote in message news:l2utli$s4k$1@trimpas.omnitel.net... On 2013.10.07 21:05, Doxlas wrote: > Paaiškink savo skaičiavimą - neįsikirtau. > Primenu - lengvojo automobilio stabdymo atstumas nuo 100km/h iki 0 - yra > 35-52 m. Fūros (nuo 90) - 110 m. (čia skaičiai su reakcijos laiku). nu tai matai, rezultatai panasus - 200 metru. nematau tikslo gilintis i tiksluma metru tikslumu. > > Dabar - iš kur antraeilininkas atsirado. Nei lėtesnis startas nuo > sankryžos, nei įsukimas iš kairės nedaro vairuotojo antraeilininku. > Antraeilininkas - tai vairuotojas, važiuojantis antra eile, kai pirmoji > tuščia, arba joje pakankami tarpai, kad persirikiuoti į pirmą. Pakankami > - tebūnie puskilometris. Jei į tokį tarpą nesugeba persirikiuoti, tai > jau klausimas apie to konkretaus antraeilininko vairavimo sugebėjimus, > apie ką beje irgi buvo šnekėta laidoje. tai ok. OK. kam apie tai rasyt? kiek tokiu sutinki? man nereik perpasakot realybes kitaip - pats kasdien vazineju. tokiu tikru antraeilininku atveju kaip cia bandai pateikt santykis su tariamais - mazdaug 1:100. > > Dėl fūrų lenkimo - taip, žymiai saugiau lenkt viršijant - greičių > skirtumas būna apie 30km/h, lenkimo ir buvimo priešpriešinėje juostoje > laikas atitinkamai trumpesnis. Negaliu patikėti, kad 85 km/h > važiuojančią fūrą lenki 90 km/h greičiu. pala, mes cia apie lenkima ar apie dvi ir daugiau juostu i viena puse? prie ko antraeilinkai ir lenkimas? taip, lenkdamas ir as paspaudziu kiek daugiau nei leistinas greitis, priklausomai nuo situacijos. apvaziuodamas ta pacia kryptim vaziuojancius, vaziuoju pagal galimybes. jei priekyje kazkas vaizuoja leciau nei man noretusi, nedarau is to tragedijos. nematau apie ka cia diskutuot butu.