Tema: Re: Antraeilininkai
Autorius: KEdas
Data: 2013-10-08 17:29:46
O, čia jau kita šneka, su nuorodomis į teoriją. Žymiai rimčiau nei 
siūlymas paieškoti info internetuose.
Ačiū už pataisymą, tačiau apie kokią trintį ten kalbama ir kokia ji būna 
ekstremalaus stabdymo metu?

Palaukime Doxlo atsakymo ;)

2013.10.08 16:35, Jonas rašė:
> Kedai, net tavo mylima vikipedija su tavim nesutinka:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_load_sensitivity
>
>
> "KEdas"  wrote in message news:l30sf5$4rb$1@trimpas.omnitel.net...
>
> 2013.10.08 14:52, Doxlas rašė:
>> Nu va kaip gražu. Net tavo pateiktam wikipedijos linke rašoma, kad
>> trinties koeficientas lengvosiom auto gali būti nuo 0.7 (priimtas kaip
>> teorinis-vidutinis) iki virš 1 - šiuolaikiniame automobilyje su geromis
>> padangomis. Tai jau yra 30% skirtumas.
>
> Tai jau supratai, kad koeficientas nuo masės nepriklauso?
> Bet ir toliau ant grėblio lipi. Būtent dėl tokių išsibarstymų ir
> negalima lįsti į mažą tarpą tarp furų, nes svarbu ne tik neįvažiuoti
> kitam sunkvežimiui į galą, bet ir kad kitas, važiuojantis plikomis
> padangomis, iš galo neužvažiuotų.
>
>> Jei viskas taip lengvai pasiduotų teoriniams skaičiavimams - kodėl
>> daroma tiek daug stabdymo kelio testų, skelbiami jų rezultatai.
>
> Tai daroma skaitytojams pritraukti. Gamintojai tokių stabdymo testų
> nesureikšmina, o deda visokius ESP, ABS ir pan.
> Bet, žinoma, tokie testai yra geriau nei LT rodomi reportažai apie
> antraeilininkus ir jų sukeliamas "problemas".