O, čia jau kita šneka, su nuorodomis į teoriją. Žymiai rimčiau nei siūlymas paieškoti info internetuose. Ačiū už pataisymą, tačiau apie kokią trintį ten kalbama ir kokia ji būna ekstremalaus stabdymo metu? Palaukime Doxlo atsakymo ;) 2013.10.08 16:35, Jonas rašė: > Kedai, net tavo mylima vikipedija su tavim nesutinka: > > http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_load_sensitivity > > > "KEdas" wrote in message news:l30sf5$4rb$1@trimpas.omnitel.net... > > 2013.10.08 14:52, Doxlas rašė: >> Nu va kaip gražu. Net tavo pateiktam wikipedijos linke rašoma, kad >> trinties koeficientas lengvosiom auto gali būti nuo 0.7 (priimtas kaip >> teorinis-vidutinis) iki virš 1 - šiuolaikiniame automobilyje su geromis >> padangomis. Tai jau yra 30% skirtumas. > > Tai jau supratai, kad koeficientas nuo masės nepriklauso? > Bet ir toliau ant grėblio lipi. Būtent dėl tokių išsibarstymų ir > negalima lįsti į mažą tarpą tarp furų, nes svarbu ne tik neįvažiuoti > kitam sunkvežimiui į galą, bet ir kad kitas, važiuojantis plikomis > padangomis, iš galo neužvažiuotų. > >> Jei viskas taip lengvai pasiduotų teoriniams skaičiavimams - kodėl >> daroma tiek daug stabdymo kelio testų, skelbiami jų rezultatai. > > Tai daroma skaitytojams pritraukti. Gamintojai tokių stabdymo testų > nesureikšmina, o deda visokius ESP, ABS ir pan. > Bet, žinoma, tokie testai yra geriau nei LT rodomi reportažai apie > antraeilininkus ir jų sukeliamas "problemas".