Nu va kaip gražu. Net tavo pateiktam wikipedijos linke rašoma, kad trinties koeficientas lengvosiom auto gali būti nuo 0.7 (priimtas kaip teorinis-vidutinis) iki virš 1 - šiuolaikiniame automobilyje su geromis padangomis. Tai jau yra 30% skirtumas. Jei viskas taip lengvai pasiduotų teoriniams skaičiavimams - kodėl daroma tiek daug stabdymo kelio testų, skelbiami jų rezultatai. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:l30qv3$3d8$1@trimpas.omnitel.net... > 2013.10.08 14:08, Doxlas rašė: >> Tas koeficientas būna skirtingas tai pačiai auto, priklausomai nuo to, >> krauta ji ar ne - be visų kitų faktorių. Ir be abejo jis skirtingas >> lengvosiom ir sunkvežimiams - va iš to ir gaunas skirtingi stabdymo >> kelių ilgiai. Ir masė - tai vienas iš koeficiento sudedamųjų faktorių. > > Visiškas kvailys. Gaila laiko aiškinant, nes vis tiek nesuprasi.