Tema: Re: Antraeilininkai
Autorius: Jonas
Data: 2013-10-09 08:22:43
o cia tuscia stoja geriau
http://www.commercialmotor.com/big-lorry-blog/truck-brakingbiglorryblog-is-i

"Doxlas"  wrote in message news:l319oq$g0k$1@trimpas.omnitel.net...

Va kaip tik ataskaita, joje - paaiškinimas, kodėl sunkvežimio stabdymo kelio
skaičiavimuose dar įvedamas stabdžių efektyvumo koeficiento skaičiavimas. Ir
kodėl krauta fūra geriau stabdo nei nekrauta, ir kodėl fūros stabdymo kelias
ilgesnis nei lengvosios. Ir aišku fūrų stabdymo atstumai.
http://road-transport-technology.org/Proceedings/2%20-%20ISHVWD/Vol%201/ESTIMATED%20BRAKING%20EFFICIENCIES%20OF%20DIFFERENT%20ONTARIO%20TRUCK%20CONFIGURATIONS%20-%20Hutchinson%20.pdf
Ir dar:
http://www.crashforensics.com/truckcrashreconstruction.cfm

"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message
news:l314sq$cob$1@trimpas.omnitel.net...
> O, čia jau kita šneka, su nuorodomis į teoriją. Žymiai rimčiau nei 
> siūlymas paieškoti info internetuose.
> Ačiū už pataisymą, tačiau apie kokią trintį ten kalbama ir kokia ji būna 
> ekstremalaus stabdymo metu?
>
> Palaukime Doxlo atsakymo ;)
>
> 2013.10.08 16:35, Jonas rašė:
>> Kedai, net tavo mylima vikipedija su tavim nesutinka:
>>
>> http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_load_sensitivity
>>
>>
>> "KEdas"  wrote in message news:l30sf5$4rb$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2013.10.08 14:52, Doxlas rašė:
>>> Nu va kaip gražu. Net tavo pateiktam wikipedijos linke rašoma, kad
>>> trinties koeficientas lengvosiom auto gali būti nuo 0.7 (priimtas kaip
>>> teorinis-vidutinis) iki virš 1 - šiuolaikiniame automobilyje su geromis
>>> padangomis. Tai jau yra 30% skirtumas.
>>
>> Tai jau supratai, kad koeficientas nuo masės nepriklauso?
>> Bet ir toliau ant grėblio lipi. Būtent dėl tokių išsibarstymų ir
>> negalima lįsti į mažą tarpą tarp furų, nes svarbu ne tik neįvažiuoti
>> kitam sunkvežimiui į galą, bet ir kad kitas, važiuojantis plikomis
>> padangomis, iš galo neužvažiuotų.
>>
>>> Jei viskas taip lengvai pasiduotų teoriniams skaičiavimams - kodėl
>>> daroma tiek daug stabdymo kelio testų, skelbiami jų rezultatai.
>>
>> Tai daroma skaitytojams pritraukti. Gamintojai tokių stabdymo testų
>> nesureikšmina, o deda visokius ESP, ABS ir pan.
>> Bet, žinoma, tokie testai yra geriau nei LT rodomi reportažai apie
>> antraeilininkus ir jų sukeliamas "problemas".
>