Paaiškink savo skaičiavimą - neįsikirtau. Primenu - lengvojo automobilio stabdymo atstumas nuo 100km/h iki 0 - yra 35-52 m. Fūros (nuo 90) - 110 m. (čia skaičiai su reakcijos laiku). Dabar - iš kur antraeilininkas atsirado. Nei lėtesnis startas nuo sankryžos, nei įsukimas iš kairės nedaro vairuotojo antraeilininku. Antraeilininkas - tai vairuotojas, važiuojantis antra eile, kai pirmoji tuščia, arba joje pakankami tarpai, kad persirikiuoti į pirmą. Pakankami - tebūnie puskilometris. Jei į tokį tarpą nesugeba persirikiuoti, tai jau klausimas apie to konkretaus antraeilininko vairavimo sugebėjimus, apie ką beje irgi buvo šnekėta laidoje. Dėl fūrų lenkimo - taip, žymiai saugiau lenkt viršijant - greičių skirtumas būna apie 30km/h, lenkimo ir buvimo priešpriešinėje juostoje laikas atitinkamai trumpesnis. Negaliu patikėti, kad 85 km/h važiuojančią fūrą lenki 90 km/h greičiu. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:l2uogo$nke$1@trimpas.omnitel.net... > On 2013.10.07 17:57, Doxlas wrote: >> O kas sakė, kad aš pats antraeilininkas - jei yra keli šimtai metrų ar > > va dabar apie atstumus. > cia visas verkimas pagrinde vyksta del to, kad kazkas kazkam trugdo > virsyti greiti. tai net neskaitant to, kad tai jau savaime yra nonsensas. > tai paskaiciuojam: 80 km/h - 22m/s. (3+1) * 2 = 176m. tai cia yra > MINIMALUS saugus atstumas, kuris turi buti tarp dvieju pirmoje juostoje > vaizuojanciu FURU. realiai tas atstumas kaip ir pats parasei yra pora > simtu metru. jei tu drisi rimtu veidu pareiksti, kad dauguma > 'antraeilininku' atveju kai tu ir tave palaikantys mano turintis teise > piktintis, yra tokie, kai pirmoj juostoj yra 200m laisvas tarpas - as > toliau nematau prasmes test. o jei vis del to pripazysti, kad realiai tas > 'laisvas tarpas' tai viso labo net tarp dvieju masinu nesaugus atstumas, i > kuri dar yra stumiamas trecias - 'antraeilininkas', tai apie ka cia > diskusija? apie pavienius atvejus? dafiga prasmes. ypac is tu, kurie > ramiai graziai desto 'lenkiu furas +30kmh virsydamas...' ir pan... > jeigu kam kyla klausimu is kur apskritai atsiranda 'tas gaidys > antraeilininkas' antoj juostoj - tai variantu N - isuko i kelia is kaires > sankryzoj/ivaziavime, pajudejo leciau nuo sankryzos ir neturi V8 taip kaip > kai kurie cia dievai, lenke kazka kazkada ir saugaus tarpo pirmoj > nebeliko, apvaziavo kliuti, ketina sukti i kaire ir t.t. > savo ruoztu greiciau vaziuojantys, normalus zmones tai daro tada, kai yra > galimybes. jie neisiremia i gala, nemirksi sviesom ir neaukleja > 'atraeilininku' juos pasivije, o ramiai vaziuoja is paskos, kol atsiranda > galimybe apvaziuoti, nes nelaiko saves aiskeriagiais, kad nusprest KODEL > ten kazkas leciau vaziuoja (piktybiskai/kvailai ar ne). arba normaliai > laikaisi pagarbos ir saugumo visais atvejais, arba nesilaikai niekada ir > ardaisi taip kaip ardosi visi didieji burnotojai. > >> daugiau laisva pirmoje eilėje - aš į ją rikiuojuos. Ir veidrodėlių >> nepamirštu - jei kas ateina antra eile greičiau - įlendu ir į žymiai >> mažesnį nei 100 m tarpą. > > tai nereiskia kad kitas turi buti toks pats durnas. nenori gyvent - tavo > reikalas. >