Tema: Re: Antraeilininkai
Autorius: Doxlas
Data: 2013-10-07 21:05:51
Paaiškink savo skaičiavimą - neįsikirtau.
Primenu - lengvojo automobilio stabdymo atstumas nuo 100km/h iki 0 - yra 
35-52 m. Fūros (nuo 90) - 110 m. (čia skaičiai su reakcijos laiku).

Dabar - iš kur antraeilininkas atsirado. Nei lėtesnis startas nuo sankryžos, 
nei įsukimas iš kairės nedaro vairuotojo antraeilininku. Antraeilininkas - 
tai vairuotojas, važiuojantis antra eile, kai pirmoji tuščia, arba joje 
pakankami tarpai, kad persirikiuoti į pirmą. Pakankami - tebūnie 
puskilometris. Jei į tokį tarpą nesugeba persirikiuoti, tai jau klausimas 
apie to konkretaus antraeilininko vairavimo sugebėjimus, apie ką beje irgi 
buvo šnekėta laidoje.

Dėl fūrų lenkimo - taip, žymiai saugiau lenkt viršijant - greičių skirtumas 
būna apie 30km/h, lenkimo ir buvimo priešpriešinėje juostoje laikas 
atitinkamai trumpesnis. Negaliu patikėti, kad 85 km/h važiuojančią fūrą 
lenki 90 km/h greičiu.

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:l2uogo$nke$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2013.10.07 17:57, Doxlas wrote:
>> O kas sakė, kad aš pats antraeilininkas - jei yra keli šimtai metrų ar
>
> va dabar apie atstumus.
> cia visas verkimas pagrinde vyksta del to, kad kazkas kazkam trugdo 
> virsyti greiti.  tai net neskaitant to, kad tai jau savaime yra nonsensas. 
> tai paskaiciuojam: 80 km/h - 22m/s. (3+1) * 2 = 176m. tai cia yra 
> MINIMALUS saugus atstumas, kuris turi buti tarp dvieju pirmoje juostoje 
> vaizuojanciu FURU. realiai tas atstumas kaip ir pats parasei yra pora 
> simtu metru. jei tu drisi rimtu veidu pareiksti, kad dauguma 
> 'antraeilininku' atveju kai tu ir tave palaikantys mano turintis teise 
> piktintis, yra tokie, kai pirmoj juostoj yra 200m laisvas tarpas - as 
> toliau nematau prasmes test. o jei vis del to pripazysti, kad realiai tas 
> 'laisvas tarpas' tai viso labo net tarp dvieju masinu nesaugus atstumas, i 
> kuri dar yra stumiamas trecias - 'antraeilininkas', tai apie ka cia 
> diskusija? apie pavienius atvejus? dafiga prasmes. ypac is tu, kurie 
> ramiai graziai desto 'lenkiu furas +30kmh virsydamas...' ir pan...
> jeigu kam kyla klausimu is kur apskritai atsiranda 'tas gaidys 
> antraeilininkas' antoj juostoj - tai variantu N - isuko i kelia is kaires 
> sankryzoj/ivaziavime, pajudejo leciau nuo sankryzos ir neturi V8 taip kaip 
> kai kurie cia dievai, lenke kazka kazkada ir saugaus tarpo pirmoj 
> nebeliko, apvaziavo kliuti, ketina sukti i kaire ir t.t.
> savo ruoztu greiciau vaziuojantys, normalus zmones tai daro tada, kai yra 
> galimybes. jie neisiremia i gala, nemirksi sviesom ir neaukleja 
> 'atraeilininku' juos pasivije, o ramiai vaziuoja is paskos, kol atsiranda 
> galimybe apvaziuoti, nes nelaiko saves aiskeriagiais, kad nusprest KODEL 
> ten kazkas leciau vaziuoja (piktybiskai/kvailai ar ne). arba normaliai 
> laikaisi pagarbos ir saugumo visais atvejais, arba nesilaikai niekada ir 
> ardaisi taip kaip ardosi visi didieji burnotojai.
>
>> daugiau laisva pirmoje eilėje - aš į ją rikiuojuos. Ir veidrodėlių
>> nepamirštu - jei kas ateina antra eile greičiau - įlendu ir į žymiai
>> mažesnį nei 100 m tarpą.
>
> tai nereiskia kad kitas turi buti toks pats durnas. nenori gyvent - tavo 
> reikalas.
>