"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:l2utli$s4k$1@trimpas.omnitel.net... > On 2013.10.07 21:05, Doxlas wrote: >> Paaiškink savo skaičiavimą - neįsikirtau. >> Primenu - lengvojo automobilio stabdymo atstumas nuo 100km/h iki 0 - yra >> 35-52 m. Fūros (nuo 90) - 110 m. (čia skaičiai su reakcijos laiku). > > nu tai matai, rezultatai panasus - 200 metru. nematau tikslo gilintis i > tiksluma metru tikslumu. Ir lengvajai užtenka persirikiuoti 30m už pirmosios fūros. Iki antrosios liks 165m . Jei visi staiga stabdys - atstumo užteks. > tai ok. OK. kam apie tai rasyt? kiek tokiu sutinki? > man nereik perpasakot realybes kitaip - pats kasdien vazineju. > tokiu tikru antraeilininku atveju kaip cia bandai pateikt santykis su > tariamais - mazdaug 1:100. Mano potyriai - sakyčiau 1:10. >> Dėl fūrų lenkimo - taip, žymiai saugiau lenkt viršijant - greičių >> skirtumas būna apie 30km/h, lenkimo ir buvimo priešpriešinėje juostoje >> laikas atitinkamai trumpesnis. Negaliu patikėti, kad 85 km/h >> važiuojančią fūrą lenki 90 km/h greičiu. > > pala, mes cia apie lenkima ar apie dvi ir daugiau juostu i viena puse? > prie ko antraeilinkai ir lenkimas? taip, lenkdamas ir as paspaudziu kiek > daugiau nei leistinas greitis, priklausomai nuo situacijos. > apvaziuodamas ta pacia kryptim vaziuojancius, vaziuoju pagal galimybes. > jei priekyje kazkas vaizuoja leciau nei man noretusi, nedarau is to > tragedijos. nematau apie ka cia diskutuot butu. Iš kur lenkimas - iš pono - cituoju "dafiga prasmes. ypac is tu, kurie ramiai graziai desto 'lenkiu furas +30kmh virsydamas...'"