2013.10.08 14:52, Doxlas rašė: > Nu va kaip gražu. Net tavo pateiktam wikipedijos linke rašoma, kad > trinties koeficientas lengvosiom auto gali būti nuo 0.7 (priimtas kaip > teorinis-vidutinis) iki virš 1 - šiuolaikiniame automobilyje su geromis > padangomis. Tai jau yra 30% skirtumas. Tai jau supratai, kad koeficientas nuo masės nepriklauso? Bet ir toliau ant grėblio lipi. Būtent dėl tokių išsibarstymų ir negalima lįsti į mažą tarpą tarp furų, nes svarbu ne tik neįvažiuoti kitam sunkvežimiui į galą, bet ir kad kitas, važiuojantis plikomis padangomis, iš galo neužvažiuotų. > Jei viskas taip lengvai pasiduotų teoriniams skaičiavimams - kodėl > daroma tiek daug stabdymo kelio testų, skelbiami jų rezultatai. Tai daroma skaitytojams pritraukti. Gamintojai tokių stabdymo testų nesureikšmina, o deda visokius ESP, ABS ir pan. Bet, žinoma, tokie testai yra geriau nei LT rodomi reportažai apie antraeilininkus ir jų sukeliamas "problemas".