Tema: Re: Antraeilininkai
Autorius: Jonas
Data: 2013-10-08 16:35:37
Kedai, net tavo mylima vikipedija su tavim nesutinka:

http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_load_sensitivity


"KEdas"  wrote in message news:l30sf5$4rb$1@trimpas.omnitel.net...

2013.10.08 14:52, Doxlas rašė:
> Nu va kaip gražu. Net tavo pateiktam wikipedijos linke rašoma, kad
> trinties koeficientas lengvosiom auto gali būti nuo 0.7 (priimtas kaip
> teorinis-vidutinis) iki virš 1 - šiuolaikiniame automobilyje su geromis
> padangomis. Tai jau yra 30% skirtumas.

Tai jau supratai, kad koeficientas nuo masės nepriklauso?
Bet ir toliau ant grėblio lipi. Būtent dėl tokių išsibarstymų ir
negalima lįsti į mažą tarpą tarp furų, nes svarbu ne tik neįvažiuoti
kitam sunkvežimiui į galą, bet ir kad kitas, važiuojantis plikomis
padangomis, iš galo neužvažiuotų.

> Jei viskas taip lengvai pasiduotų teoriniams skaičiavimams - kodėl
> daroma tiek daug stabdymo kelio testų, skelbiami jų rezultatai.

Tai daroma skaitytojams pritraukti. Gamintojai tokių stabdymo testų
nesureikšmina, o deda visokius ESP, ABS ir pan.
Bet, žinoma, tokie testai yra geriau nei LT rodomi reportažai apie
antraeilininkus ir jų sukeliamas "problemas".