Tema: Re: Antraeilininkai
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2013-10-08 19:34:03
Dar yra toks skirtumas: uz balos stabdziai yra bugniniai, pas mus gi 
diskiniai.
Asiu skaicius uz balos 3 vilkike, pas mumis dazniausiai 2.
Gal ir neesme, bet vistik reiktu atsizvelgti.




"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
news:l319oq$g0k$1@trimpas.omnitel.net...
> Va kaip tik ataskaita, joje - paaiškinimas, kodėl sunkvežimio stabdymo 
> kelio skaičiavimuose dar įvedamas stabdžių efektyvumo koeficiento 
> skaičiavimas. Ir kodėl krauta fūra geriau stabdo nei nekrauta, ir kodėl 
> fūros stabdymo kelias ilgesnis nei lengvosios. Ir aišku fūrų stabdymo 
> atstumai.
> http://road-transport-technology.org/Proceedings/2%20-%20ISHVWD/Vol%201/ESTIMATED%20BRAKING%20EFFICIENCIES%20OF%20DIFFERENT%20ONTARIO%20TRUCK%20CONFIGURATIONS%20-%20Hutchinson%20.pdf
> Ir dar:
> http://www.crashforensics.com/truckcrashreconstruction.cfm
>
> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
> news:l314sq$cob$1@trimpas.omnitel.net...
>> O, čia jau kita šneka, su nuorodomis į teoriją. Žymiai rimčiau nei 
>> siūlymas paieškoti info internetuose.
>> Ačiū už pataisymą, tačiau apie kokią trintį ten kalbama ir kokia ji būna 
>> ekstremalaus stabdymo metu?
>>
>> Palaukime Doxlo atsakymo ;)
>>
>> 2013.10.08 16:35, Jonas rašė:
>>> Kedai, net tavo mylima vikipedija su tavim nesutinka:
>>>
>>> http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_load_sensitivity
>>>
>>>
>>> "KEdas"  wrote in message news:l30sf5$4rb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> 2013.10.08 14:52, Doxlas rašė:
>>>> Nu va kaip gražu. Net tavo pateiktam wikipedijos linke rašoma, kad
>>>> trinties koeficientas lengvosiom auto gali būti nuo 0.7 (priimtas kaip
>>>> teorinis-vidutinis) iki virš 1 - šiuolaikiniame automobilyje su geromis
>>>> padangomis. Tai jau yra 30% skirtumas.
>>>
>>> Tai jau supratai, kad koeficientas nuo masės nepriklauso?
>>> Bet ir toliau ant grėblio lipi. Būtent dėl tokių išsibarstymų ir
>>> negalima lįsti į mažą tarpą tarp furų, nes svarbu ne tik neįvažiuoti
>>> kitam sunkvežimiui į galą, bet ir kad kitas, važiuojantis plikomis
>>> padangomis, iš galo neužvažiuotų.
>>>
>>>> Jei viskas taip lengvai pasiduotų teoriniams skaičiavimams - kodėl
>>>> daroma tiek daug stabdymo kelio testų, skelbiami jų rezultatai.
>>>
>>> Tai daroma skaitytojams pritraukti. Gamintojai tokių stabdymo testų
>>> nesureikšmina, o deda visokius ESP, ABS ir pan.
>>> Bet, žinoma, tokie testai yra geriau nei LT rodomi reportažai apie
>>> antraeilininkus ir jų sukeliamas "problemas".
>>