Dar yra toks skirtumas: uz balos stabdziai yra bugniniai, pas mus gi diskiniai. Asiu skaicius uz balos 3 vilkike, pas mumis dazniausiai 2. Gal ir neesme, bet vistik reiktu atsizvelgti. "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:l319oq$g0k$1@trimpas.omnitel.net... > Va kaip tik ataskaita, joje - paaiškinimas, kodėl sunkvežimio stabdymo > kelio skaičiavimuose dar įvedamas stabdžių efektyvumo koeficiento > skaičiavimas. Ir kodėl krauta fūra geriau stabdo nei nekrauta, ir kodėl > fūros stabdymo kelias ilgesnis nei lengvosios. Ir aišku fūrų stabdymo > atstumai. > http://road-transport-technology.org/Proceedings/2%20-%20ISHVWD/Vol%201/ESTIMATED%20BRAKING%20EFFICIENCIES%20OF%20DIFFERENT%20ONTARIO%20TRUCK%20CONFIGURATIONS%20-%20Hutchinson%20.pdf > Ir dar: > http://www.crashforensics.com/truckcrashreconstruction.cfm > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:l314sq$cob$1@trimpas.omnitel.net... >> O, čia jau kita šneka, su nuorodomis į teoriją. Žymiai rimčiau nei >> siūlymas paieškoti info internetuose. >> Ačiū už pataisymą, tačiau apie kokią trintį ten kalbama ir kokia ji būna >> ekstremalaus stabdymo metu? >> >> Palaukime Doxlo atsakymo ;) >> >> 2013.10.08 16:35, Jonas rašė: >>> Kedai, net tavo mylima vikipedija su tavim nesutinka: >>> >>> http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_load_sensitivity >>> >>> >>> "KEdas" wrote in message news:l30sf5$4rb$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> 2013.10.08 14:52, Doxlas rašė: >>>> Nu va kaip gražu. Net tavo pateiktam wikipedijos linke rašoma, kad >>>> trinties koeficientas lengvosiom auto gali būti nuo 0.7 (priimtas kaip >>>> teorinis-vidutinis) iki virš 1 - šiuolaikiniame automobilyje su geromis >>>> padangomis. Tai jau yra 30% skirtumas. >>> >>> Tai jau supratai, kad koeficientas nuo masės nepriklauso? >>> Bet ir toliau ant grėblio lipi. Būtent dėl tokių išsibarstymų ir >>> negalima lįsti į mažą tarpą tarp furų, nes svarbu ne tik neįvažiuoti >>> kitam sunkvežimiui į galą, bet ir kad kitas, važiuojantis plikomis >>> padangomis, iš galo neužvažiuotų. >>> >>>> Jei viskas taip lengvai pasiduotų teoriniams skaičiavimams - kodėl >>>> daroma tiek daug stabdymo kelio testų, skelbiami jų rezultatai. >>> >>> Tai daroma skaitytojams pritraukti. Gamintojai tokių stabdymo testų >>> nesureikšmina, o deda visokius ESP, ABS ir pan. >>> Bet, žinoma, tokie testai yra geriau nei LT rodomi reportažai apie >>> antraeilininkus ir jų sukeliamas "problemas". >>