Tema: Re: Antraeilininkai
Autorius: Doxlas
Data: 2013-10-08 15:31:41
Dar kartą pasižiūrėk ankstesnę diskusiją - koks atstumas iki antros fūros.
Ir dar - efektyviausias stabdymas yra ant ratų blokavimosi ribos. Tai va - 
fūroms ta blokavimosi riba tiesiogiai priklauso nuo jų masės - t.y. 
pakrautos/nepakrautos.
Taigi dar kartą klausimas - ar fūros stabdymo atstumas toks pats kaip 
lengvosios?

Dėl gamintojų ir stabdžių testų - jei stabdymo atstumas lengvosiom auto 
pakankamai artimas, stabdant iš 100 km/h, tai pasižiūrėk, kokie rezultatai 
gaunami stabdant iš 150 ir 200 km/h - iškart matosi kuris gamintojas 
rūpinasi saugumu, o kuris to nesureikšmina.

"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
news:l30sf5$4rb$1@trimpas.omnitel.net...
> 2013.10.08 14:52, Doxlas rašė:
>> Nu va kaip gražu. Net tavo pateiktam wikipedijos linke rašoma, kad
>> trinties koeficientas lengvosiom auto gali būti nuo 0.7 (priimtas kaip
>> teorinis-vidutinis) iki virš 1 - šiuolaikiniame automobilyje su geromis
>> padangomis. Tai jau yra 30% skirtumas.
>
> Tai jau supratai, kad koeficientas nuo masės nepriklauso?
> Bet ir toliau ant grėblio lipi. Būtent dėl tokių išsibarstymų ir negalima 
> lįsti į mažą tarpą tarp furų, nes svarbu ne tik neįvažiuoti kitam 
> sunkvežimiui į galą, bet ir kad kitas, važiuojantis plikomis padangomis, 
> iš galo neužvažiuotų.
>
>> Jei viskas taip lengvai pasiduotų teoriniams skaičiavimams - kodėl
>> daroma tiek daug stabdymo kelio testų, skelbiami jų rezultatai.
>
> Tai daroma skaitytojams pritraukti. Gamintojai tokių stabdymo testų 
> nesureikšmina, o deda visokius ESP, ABS ir pan.
> Bet, žinoma, tokie testai yra geriau nei LT rodomi reportažai apie 
> antraeilininkus ir jų sukeliamas "problemas".