Gal kada ir pabandysiu. "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:l3832l$4h8$1@trimpas.omnitel.net... > pasiseke sustoti nelygu geriau stabdo. Stabdyk su pilna fura taip kad > kabinoje daiktai skraidytu ir palyginsim stabdymo kelius > > "LabaiNeSpauda" parašė naujienų news:l31ce7$hn0$1@trimpas.omnitel.net... > > Ais pakeliama tikrai ne del stabdziu efektyvumo. Tai yra del kuro > ekonomijos, del padangu taupymo ir pan. Ir tik nekrautam. > Kas del krauta/nekrauta vienodo varianto neturejau, bet su tuscia > petrasiunuose prie lesto uzsiziopsojau i sona ir atsisukes pamaciau, > kaip i kaire sukti pasiruose stovi jau. Mano greitis buvo apie 60-70. Jau > mintyse pagalvojau kiek supisiu masinu ir kur nuskris tas kibiras. > Kai lupau iki dugno per stabdzius, tai viskas kas buvo kabinoje nuskrido > bilekur. Bet mano didziai nuostabai, sustojo taip gerai, kad net > dryzio kelnese nebuvo. > > > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:l31c3l$hd5$2@trimpas.omnitel.net... >> On 2013.10.08 19:28, LabaiNeSpauda wrote: >>> Is praktikos. Tuscia fura stoja panasiai kaip lengvoji, ta prasme >>> uzsiziopsojus ir pamacius >>> degancius lengvosios stopus, fura netiketai gerai sustoja, net geriau, >>> nei galejau ysivaizduot. >>> Su kroviniu neesu tikrines, bet tikrai negali buti 2x nei lengvoji. >> >> man pazystamas furistas atvirksciai aiskino. kad 'tuscia nichuja >> nestoja'. o pakrauta stoja labai gerai. jei neklystu ir asis viena >> pakeliama tam, kad tuscia geriau stotu. >>