Ok, dar "iš internetų": http://utahmc.com/trucksmart/trucksmart_toolkit/fact_sheets/stopping-factsheet.pdf http://www.ortrucking.org/stopping.html >> ir pvz kaip joje >> dalyvaujantis trinties koeficientas nustatomas - jokios infos. > > Panašu, kad tu net nežinai kas tai per koeficientas. Nustatomas jis > bandymais ir priklauso nuo krūvos faktorių – kelio dangos, padangų pločio, > protektoriaus rašto ir t.t. Nu va ir puiku. Tas koeficientas būna skirtingas tai pačiai auto, priklausomai nuo to, krauta ji ar ne - be visų kitų faktorių. Ir be abejo jis skirtingas lengvosiom ir sunkvežimiams - va iš to ir gaunas skirtingi stabdymo kelių ilgiai. Ir masė - tai vienas iš koeficiento sudedamųjų faktorių. Taigi kur tu matai mano pateiktų duomenų paneigimą - aš bent pateikiau rastus rezultatus, tu gi pagal formulę nieko negali apskaičiuot, nežinodamas konkrečių trinties koeficiento reikšmių. "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message news:l30np8$vmf$1@trimpas.omnitel.net... > 2013.10.08 13:40, Doxlas rašė: >> Argumentus pateikiau. > > Nepastebėjau. > >> O iš kur tu tą formulę ištraukei, > > Kad ir iš čia: http://en.wikipedia.org/wiki/Braking_distance > >> ir pvz kaip joje >> dalyvaujantis trinties koeficientas nustatomas - jokios infos. > > Panašu, kad tu net nežinai kas tai per koeficientas. Nustatomas jis > bandymais ir priklauso nuo krūvos faktorių – kelio dangos, padangų pločio, > protektoriaus rašto ir t.t. > >> Va gali pats pasiskaityt - ne visuose testuose yra sustojimo nuo 100km/h >> matavimas, bet infos nemažai rasi: >> http://www.autoreview.ru/search/?option9=all&q=%CF%F0%EE%E2%E5%F0%EA%E0+%ED%E0+%E4%EE%F0%EE%E3%E0%F5&submit=%CD%E0%E9%F2%E8&t=full&show=article > > Siūlai paskaityti „internetuose“. Pacituok kur konkrečiai rašo, kad jame > yra ir reakcijos laikas. Beje, pedalo numygimas ties iš anksto > prognozuojama vieta, nėra reakcijos laikas. >