Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-09 11:00:27

"zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
news:h347l7$2eu$1@trimpas.omnitel.net...
> siaip jau iskrypeio apibrezimas siuolaikineje seksologijoje yra labai
> paprastas - jei veiksmai yra priimtini abiems/visiems partneriams, tai
> kaip ir nieko blogo. Taip kad "surprise bukakes megejai" - iskrypeliai,
> nes moterys to nenorejo.
>
> aisku, partneriai turi buti dar ir pajegus patys apsisresti (tobish
> nepilnameciai ir shuniukai toks pats iskrypimas). Nu dar aisku ir
> atitikimas visuomenes normoms yra kaip veiksnys...
>
> Zodziu - gomikai teorishkai nera iskrypeliai, tuo tarpu prievartautojas -
> iskrypelis ir seksualinis nusikaltelis.

  IMHO jei jau ziureti visai teoriskai, tai ekshibicionistai ir geju paradai
butent ir patenka po punktu "priimtina visiems dalyviams". Tiek
ekshibicionisto, tiek geju parado ziurovas yra itraukiams i kazkieno
seksualiniu poreikiu sfera. Nes bent jau man tikrai nera didelio skirtumo -
ar Sauletekio miskelyje koks diedas su pliku pimpalu, ar ant paltformos per
miesto centra vaziuojanti piderastu porele su pseudo karine uniforma ir
botageliu imituojanti lytini akta.