Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Tomas
Data: 2009-07-09 16:02:06
"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message
news:h34o1t$thr$1@trimpas.omnitel.net...
> "Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message
>
> kairiarankiai taip. tau tikriausiai bus naujiena, bet vos pries 20 metu
> kairiarankiai buvo "gydomi" rasyti desine.

Ne naujiena, gyde mane vos priesh 30 metu. "Gydydavo" mokytoja lazdeles
smugiu per kaire plashtaka, kai i ja parkeri ar kreida paimdavau. Gydymo
rezultatas teigiamas - rashyt kaire nemoku. Aciu kad priminei, fun butu
tokia metodika pritaikyt pedikams - tik pyst per birka lazda, kuomet
atsistoja i nuogo vyro atvaizda...:)

> kaip tais neprisiminciau ivykio, kai koks vyriskis i mane geidulingai
> ziurejo. nemanai, kad paaiskinimas cia butu vienas - nelabai bandau tu
> geidulingu zvilgsniu ieskoti. jei tu tokius zvilgsnius matai, ar tik
> nebusi latentinis homoseksualas? :)

Ne, nemanau. Tiesiog darbiniu reikalu teko turet su blogai uzhsimaskavusiais
pedikais..:) Jie ten sheima buvo, ar kazhkastai - tai vienas (aktyvus)
demonstratyviai mane apzhiurinejo, akutem shaude ir pan. (shiaip tai jis
pokazucha dare tam savo "moterai", pavyduliavima skatino, bet vistiek
shlykshtus jausmas sujeme), o tas "zhmona" po bishki praradinejo savitvarda
(ir itariu suakele audra "vyrui" kai ishsiskirstem). Ajna jie nakuj...:))))