Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: esquires
Data: 2009-07-09 15:33:01
"Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message
news:h34lth$po1$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar kairiarankiai, melynakiai kuria kazkokias programas, siekiancias juos
> kazkaip tai ishskirti, pabrezhti kokie jie yra normalus..? Jie ir taip
> normalus.

kairiarankiai taip. tau tikriausiai bus naujiena, bet vos pries 20 metu
kairiarankiai buvo "gydomi" rasyti desine.

> Jau nekalbant apie geidulingus zhvilgsnius bei dar kokius zhenklus skirtus
> man. :)))

kaip tais neprisiminciau ivykio, kai koks vyriskis i mane geidulingai
ziurejo. nemanai, kad paaiskinimas cia butu vienas - nelabai bandau tu
geidulingu zvilgsniu ieskoti. jei tu tokius zvilgsnius matai, ar tik nebusi
latentinis homoseksualas? :)

> Man su savokomis problemu nera, tamstai kur kas sunkiau. Ko gero problema
> tame, kad tarp ishkrypeliu ir normaliu zhmoniu dedi lygybes zhenkla.

bet kad tie zodziai tau reiskia kitus dalykus, negu juos zinantiems, tai
akivaizdu. ponas esi verbalinis iskrypelis, tave gydyti reikia :)