Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: esquires
Data: 2009-07-09 16:25:04
"Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message
news:h34poe$ue$1@trimpas.omnitel.net...

> Ne naujiena, gyde mane vos priesh 30 metu. "Gydydavo" mokytoja lazdeles
> smugiu per kaire plashtaka, kai i ja parkeri ar kreida paimdavau. Gydymo
> rezultatas teigiamas - rashyt kaire nemoku. Aciu kad priminei, fun butu
> tokia metodika pritaikyt pedikams - tik pyst per birka lazda, kuomet
> atsistoja i nuogo vyro atvaizda...:)

teko pazinoti tokia gydytoja. tevams jos metodika nepasirode fun ir trumpai
isdeste jai perspektyvas, tai daugiau negyde. kazkaip gydymo rezultatu
pasigesti netenka ir salutinis efektas "perpisti su lazdele visiems, kurie
kuo nors nepatinka" nepasireiskia. nes dar imciau ir perpisciau lazdele
iskrypeliams, kuriu domainas meilo.lt

> Ne, nemanau. Tiesiog darbiniu reikalu teko turet su blogai
> uzhsimaskavusiais pedikais..:) Jie ten sheima buvo, ar kazhkastai - tai
> vienas (aktyvus) demonstratyviai mane apzhiurinejo, akutem shaude ir pan.
> (shiaip tai jis pokazucha dare tam savo "moterai", pavyduliavima skatino,
> bet vistiek shlykshtus jausmas sujeme), o tas "zhmona" po bishki
> praradinejo savitvarda (ir itariu suakele audra "vyrui" kai
> ishsiskirstem). Ajna jie nakuj...:))))

statistiskai ju nera mazai, greiciausiai tokiu sutinkame kasdien. nenujauti
kodel jie bendraudami su kitais maskuojasi gerai, o su tavim blogai?