Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Tomas
Data: 2009-07-09 11:37:29
Kad lyg ir neturiu ka slepti.
1) Parodyk kur parashiau, kad ju nekenciu..? Rashiau, kad jie ligoniai.
Dauno sindromas irgi yra chromosomu mutacija, apsigimimas, bet ju niekas
nepaskelbe sveikais, ar ne..?
2) Ka tie du vyrai veikia miegamajame man nerupi, tegu sau veikia i sveikata
100 metu. Bet tegu nelenda su savo paradais i vieshuma, tegu nelenda i
darzhelius su gender loops, zhodzhiu tegul nelenda prie sveiku zhmoniu su
savo ishkrypusia filosofija - man TUOMET jie netrukdo.