Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-09 13:59:43
"Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message news:h34her$i47$1@trimpas.omnitel.net...

> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message

> nesu apsestas pydaru medziokles, neturiu bibliotekos sukaupes ta tema, bet
> va ir pats uzhsiminei - "tai yra genu randomizacijos pasekme - kazhkas
> suzhaide shiek tiek kitaip - gaminasi daugiau vieno hormono" - tavo
> zhodzhiai. Gal tai ir neishgydoma, bet kazhin, ar shi apmaudi smulkmena yra
> pagrindas klykt kokie homikai yra normalus.

Tai kaip supratau kitos kraujo grupes nei tu, kairiarankius ir kitokios akiu spalvos tu irgi laikai ligoniais? juk tai irgi genetinis dalykas?

> Nesakau, kad pyderai turi vazhinet autobuso gale, tegu vazhineja ir gyvena
> kur ir kaip jiems patinka. Bet butu gerai, kad mano vaiko akivaizdoje
> nekibintu viens kitam kiaushiuku tam autobuse.

O kur tu matei, kad autobuse du gejai krapshtytu viens kitam kiaushus, jei matei - tai prilyginama tam pachiam, kaip mergina krapshtytu vaikinui kiaushus autobuse ir tai yra nepriimtina vieshoje vietoje. Reikejo kviest policija.

> Jei homiku paradu tikslas butu rinkti leshas homiku gydymui - tikrai
> palaikyciau, ir gal net leshu paaukociau.

Gal bent atsiverstum linka, kuri daviau - dar karta - homoseksualumas nera liga, ju neishgydysi, kaip neishgydysi ir melynakiu but rudaakiais, ar heteroseksualiu zhmoniu but homoseksualiais.

> Taip taip, homikai noretu, kad tokiais juos laikyciau.

O kodel negali to padaryt? Beja, off topicas, ka jauti juodaodzhiams, kiniechiams, indenams?

> Va, pagaliau pripazhinai ir pats, kad jie turi negalia...:)

Na, shiap ash kalbejau apie neigalius zhmones - zhiuriu tamstais su savokom labai sunku - ir taip, neigalus zhmones reikalauja lygiu teisiu, reikalauja, kad i juos butu zhiurima, kaip i sveikus zhmones, kad jiems butu leidzhiama dirbt, kad jie butu nediskriminuojami darbe ar darbinantis del savo negalios. Tiesiog butu malonu, jei diskutuodamas zhinotumet apie ka diskutuojat ir operuotumet faktais, o rekautumet belekokius zhodzhius isivaizduodamas kad tai diskusija, deja triu nuvilt, jusu stadija vadinasi toretso sindromas=)

> Tai ir yra paradoksas. Nors shiaip tai ne, viena ish ligos sudedamuju.
> Paklausk shizofrenika ar debila ar jis normalus..? Jis be jokios abejones
> nepripazhins, kad turi liga, prisistatys uzh visishkai normalu.

Kiek ash suprantu, ka reishkia savoka paradoksas tamsta irgi nesuprantat?

> O kam normaliam zhmogui paradas..? Nejauciu liguisto poreikio pabrezht
> vieshai, koks ash normalus. Pyderai organizuojantys juos - jaucia.

Gal todel, kad visuomeneje iki shiol pilna tokiu zhmoniu kaip tamsta, kurie neturedami nei menkiausio pagrindo, vedini tik savo tamsumo, kvailu ir nieko nepagrystu isitikinimu skleidzhiat dezinformacija ir trukdot tokiems zhmonems gyvent.

> Tikriausia pedofilija. Paruoshiamasis darbas, subtilus viliojimas, turintis
> tiksla ilgajam periode savo gretas papildyt shviezhiu krauju. Seniems
> pyderams gi reikalingi jauni, glotnus jaunuoliai.

su savokom mums tikrai prastai, labai, labai prastai.