Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Tomas
Data: 2009-07-09 14:56:33
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:h34iiv$k1o$1@trimpas.omnitel.net...

> "Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message

> Tai kaip supratau kitos kraujo grupes nei tu, kairiarankius ir kitokios
> akiu spalvos tu irgi laikai ligoniais? juk tai irgi genetinis dalykas?
Ar kairiarankiai, melynakiai kuria kazkokias programas, siekiancias juos
kazkaip tai ishskirti, pabrezhti kokie jie yra normalus..? Jie ir taip
normalus.

> O kur tu matei, kad autobuse du gejai krapshtytu viens kitam kiaushus, jei
> matei - tai prilyginama tam pachiam, kaip mergina krapshtytu vaikinui
> kiaushus autobuse ir tai yra nepriimtina vieshoje vietoje. Reikejo kviest
> policija.
Berlyne maciau senai senai, krapshte, koketishkai kikeno ir spygavo.
Shlykshtukai.

> Gal bent atsiverstum linka, kuri daviau - dar karta - homoseksualumas nera
> liga, ju neishgydysi, ar heteroseksualiu zhmoniu but homoseksualiais.
Ar ash kur sakiau, kad juos galima ishgydyt..? Bet jei negalima ishgydyt,
tai dar ne pagrindas destyt, kokie jie normalus. Taip, visumoj jie normalus
zhmones, nesiulau ju degint ant lauzho ar suvaryt i rezervata. Normalus,
ishskyrus liguista lytine orientacija. Pedofilai, nekrofilai, zoofilai,
exchibicionistai gal gyvenime irgi tokie patys normalus - tai kodel dauguma
laiko juos nenormaliais ir kodel juos persekioja istatymai..? Jie gi
nekalti, ju nepagydysi. Tokie geruciai, tegul laisvai begioja laisveje ir
tegul dulkina viska kas jiems patinka, nu. Chule prie vargsho E.
Cekanaviciaus prisikabino - jis gi nekaltas kad toks yra, duokim jam laisve.
Su tais berniukais elgiasi gerai, berniukai jokiu nusiskundimu neturi, ir
filmu pasizhiuri, ir gerimais pavaishina - puikus zhmogus.

> O kodel negali to padaryt?
Man tai nepriimtina, man jie atgrasus. Ash galiu ramiai su jais bendraut,
kalbetis, dirbt - jokiu problemu. Kol jie nepradeda ishtiesus ranka
pasisveikint glamoneti ta ranka. :)))) Jau nekalbant apie geidulingus
zhvilgsnius bei dar kokius zhenklus skirtus man. :)))

> Beja, off topicas, ka jauti juodaodzhiams, kiniechiams, indenams?
Nieko nejauciu. Nei juodaodziams, nei nygeriams, per mazhai teko susidurt. O
kiniecius megstu.

> Na, shiap ash kalbejau apie neigalius zhmones - zhiuriu tamstais su
> savokom labai sunku - ir taip, neigalus zhmones reikalauja lygiu teisiu,
> reikalauja, kad i juos butu zhiurima, kaip i sveikus zhmones, kad jiems
> butu leidzhiama dirbt, kad jie butu nediskriminuojami darbe ar darbinantis
> del savo negalios. Tiesiog butu malonu, jei diskutuodamas zhinotumet apie
> ka diskutuojat ir operuotumet faktais, o rekautumet belekokius zhodzhius
> isivaizduodamas kad tai diskusija, deja triu nuvilt, jusu stadija vadinasi
> toretso sindromas=)
Man su savokomis problemu nera, tamstai kur kas sunkiau. Ko gero problema
tame, kad tarp ishkrypeliu ir normaliu zhmoniu dedi lygybes zhenkla.

> Gal todel, kad visuomeneje iki shiol pilna tokiu zhmoniu kaip tamsta,
> kurie neturedami nei menkiausio pagrindo, vedini tik savo tamsumo, kvailu
> ir nieko nepagrystu isitikinimu skleidzhiat dezinformacija ir trukdot
> tokiems zhmonems gyvent.
Kas jiems trukdo gyvent..? Ar juos kaip nors apriboja kas nors..? Niekas
jiems netrukdo, bet sako leisk kiaule i troba, ant stalo uzhlips. Negali
paciupineti manes nekliudomai, mano reakcija nepatinka..? Taip, ash
netolerantishkas pyderams, galiu izheist del to, shalma dar galiu pakasyt
nesunkiai. Cia trukdymas gyvent..? Laba diena. Nieko nepadarysi, taip jau
bus visada, kad ir kokiu teisiu jie reikalautu.