Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-09 11:49:56
"Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message news:h34a89$6li$1@trimpas.omnitel.net...
> Kad lyg ir neturiu ka slepti.
> 1) Parodyk kur parashiau, kad ju nekenciu..? Rashiau, kad jie ligoniai.
> Dauno sindromas irgi yra chromosomu mutacija, apsigimimas, bet ju niekas
> nepaskelbe sveikais, ar ne..?

tavo visa rashliava persisunkus nesveika pagiezha ir kupina dezinformacijos

> 2) Ka tie du vyrai veikia miegamajame man nerupi, tegu sau veikia i sveikata
> 100 metu. Bet tegu nelenda su savo paradais i vieshuma,
o kodel kareiviai lenda i vieshuma su paradais, kodel profsajungos lenda i vieshuma su paradais, kodel visi kiti gali lyst i vieshuma su paradais ishskyrus homoseksualius zhmones? Kuo tau trukdo? Bijai uzhsikrest? nesijaudink, tai neuzhkrechiama - bendravau su nemazhai homoseksualiu zhmoniu ir kazhkaip orientacijos nepakeichiau
> tegu nelenda i
> darzhelius su gender loops,
gal bent jau ateinanti karta nebus tokia tamsi ir besivadovaujanti prietarais ir nepagrystom baimem kaip shita - ar tavo manymu, jei vaikai suzhinos, kad egzistuoja ir kitokie zhmones, jie jais pavirs? Ar tu noretum dabar pachiulpt kam nors bybi? Tai kodel manai, kad heteroseksualios pakraipos vaikams papasakojus, apie kitokia pakraipa jie uzhsinores ta daryt? Jie tiesiog nuo jaunystes zhinos, kad egzistuoja yvariu zhmoniu ir toleruos juos nepaisant ju odos spalvos ar seksualines orientacijos.

> zhodzhiu tegul nelenda prie sveiku zhmoniu su
> savo ishkrypusia filosofija - man TUOMET jie netrukdo.

O socialdemokratus/konservatorius/liberalus (ishbraukt sau patinkancia partija) tu irgi vadini psichikos ligoniais, nes ju pazhiurs skiriasi nuo tavo? O prieshingos krepshinio/futbolo komandos sirgalius? O zhmones megstanchius kitokia muzika ar maista kurio nemegsti tu - jie irgi psichiniai ligoniai, kurie turetu but izoliuoti, kad visuomene nematytu kitokio nei tavo - ishkrypusio skonio?

Man irgi kierkegoro ar dekarto filosofijos shalininkai atrodo neteisus - bet ash mielai su jais padiskutuosiu ir pabandysiu parodyt, kodel empirizmas/analitine filosofija yra daug pranashesne ir teisingesne uzh juju, bet nepavykus to padaryt ash nepulsiu ju vadint psichishkai nesveikais, nes jie man nepritaria mano pazhiuroms.