Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Tomas
Data: 2009-07-09 13:40:27
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:h34e7q$d1j$1@trimpas.omnitel.net...

> sveiku protu sakote? tada prashychiau nuorodu i mokslinius shaltinius, na,
> kad ir wikipedija, kuriuose yra pagrindzhiamos tamstos mintys:
nesu apsestas pydaru medziokles, neturiu bibliotekos sukaupes ta tema, bet
va ir pats uzhsiminei - "tai yra genu randomizacijos pasekme - kazhkas
suzhaide shiek tiek kitaip - gaminasi daugiau vieno hormono" - tavo
zhodzhiai. Gal tai ir neishgydoma, bet kazhin, ar shi apmaudi smulkmena yra
pagrindas klykt kokie homikai yra normalus.

> na, jei tu gyveni 19a - tada taip, homoseksualumas dar vis yra liga,
> moterys dar negali balsuot, juodaodzhiai privalo vazhinet autobuso gale -
> o ir beja kompo dar nera...
Nesakau, kad pyderai turi vazhinet autobuso gale, tegu vazhineja ir gyvena
kur ir kaip jiems patinka. Bet butu gerai, kad mano vaiko akivaizdoje
nekibintu viens kitam kiaushiuku tam autobuse.

> aids diena, kruties vezhio diena - koncertai renkantys pinigus atitinkamom
> ligom.
Jei homiku paradu tikslas butu rinkti leshas homiku gydymui - tikrai
palaikyciau, ir gal net leshu paaukociau.

> Bet mes ne apie ligas, mes apie normalius, neserganchius zhmones, tiesiog
> su kitokia lytine orientacija
Taip taip, homikai noretu, kad tokiais juos laikyciau. Pasikartosiu - man
jie nekliuna, tegu laiko save sveikais, normaliais, imperatorium Bonapartu
ar Jezum, koks mano reikalas, Vasaros 5 dar ne tokiu galima surasti
egzemplioriu. Bet tegu buna geri, nelenda i gatves su paradais, ka..?

> :))))))))))) ar tikrai neigalus zhmones nereikalauja jokiu teisiu? (chia
> shiaip lyrinis nukrypimas)
Va, pagaliau pripazhinai ir pats, kad jie turi negalia...:)

> jie ir _yra_ normalus, tiesiog jauchia potrauki tai pachiai lychiai
Tai ir yra paradoksas. Nors shiaip tai ne, viena ish ligos sudedamuju.
Paklausk shizofrenika ar debila ar jis normalus..? Jis be jokios abejones
nepripazhins, kad turi liga, prisistatys uzh visishkai normalu.

> zhr. aukshchiau kiek vyksta paradu - beja tu gali organizuot
> heteroseksualu parada - manau hmoseksualams tai netrukdys
O kam normaliam zhmogui paradas..? Nejauciu liguisto poreikio pabrezht
vieshai, koks ash normalus. Pyderai organizuojantys juos - jaucia.

> Beja alhoholizmas yra liga - narkomanija (reiktu pasiskaityt, bet man rods
> irgi - nors negarantuoju)
Butent.

> o tau trukdytu dekartininku paradas?
Nezhinau, reiketu zhiuret konkrecius renginius, ju idejas, tezes, tikslus.

> ir nefig zhalot nesusiformavusia
> samone, pristatinejant pydarus jiems kaip kazka normalaus
Dauno sindromas irgi tuomet normalu.

>  tokia veikla
Tikriausia pedofilija. Paruoshiamasis darbas, subtilus viliojimas, turintis
tiksla ilgajam periode savo gretas papildyt shviezhiu krauju. Seniems
pyderams gi reikalingi jauni, glotnus jaunuoliai.