Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Tomas
Data: 2009-07-09 12:24:35
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:h34avk$7rd$1@trimpas.omnitel.net...

> tavo visa rashliava persisunkus nesveika pagiezha ir kupina
> dezinformacijos

Mano rashliava persisunkusi sveiku protu, o dezinformacija bei ivairiu sau
naudingu pritempinejimu paprastai buna persisunkusios homiku rashliavos :)

> o kodel kareiviai lenda i vieshuma su paradais, kodel profsajungos lenda i
> vieshuma su paradais, kodel visi kiti gali lyst i vieshuma su paradais
> ishskyrus homoseksualius zhmones? Kuo tau trukdo? Bijai uzhsikrest?
> nesijaudink, tai neuzhkrechiama - bendravau su nemazhai homoseksualiu
> zhmoniu ir kazhkaip orientacijos nepakeichiau tegu nelenda i

Kareiviai, profsajungos, socialdemokratai/konservatoriai/liberalai nera
ligoniai, demonstruojantys savo liga ar jos pasekmes, ju paradai susije su
ju profesine, visuomenine, politine ar dar kokia veikla, ne su patologiniais
nukrypimais. Verciau parodyk kas dar be homiku taip afishuojasi - diabetiku,
shirdininku, tuberkuliozininku, vezhininku, alzheimeriu serganciuju paradu
lyg ir neturim..? Jie tiesiog kovoja su savo negalia (arba nekovoja) ir
tiek, nereikalauja jokiu ten kazkokiu teisiu - jie PRIPAZHISTA, kad turi
liga, tuo tarpu homikai - NE, jie jauciasi normaliais, da normalesniais uzh
visus likusius, jiems net paradu reikia, tuo tarpu kai heteroseksuliems tie
paradai nafik nereikalingi. Neturim net alkoholiku bei narkomanu paradu,
nors itariu susibure jie galetu suorganizuot kur kas masishkesnius renginius
nei homoseksualistai. Kierkegoro, Dekarto shalininku filosofijos paradai..?
Irgi nepamenu.

> Tai kodel manai, kad heteroseksualios pakraipos vaikams papasakojus, apie
> kitokia pakraipa jie uzhsinores ta daryt? Jie tiesiog nuo jaunystes
> zhinos, kad egzistuoja yvariu zhmoniu ir toleruos juos nepaisant ju odos
> spalvos ar seksualines orientacijos.

Kaip jau minejo gopas, vaikai dar negali nuspresti, kas yra normalu, o kas
ne, ju pasaulezhiura nesusiformavusi, ir nefig zhalot nesusiformavusia
samone, pristatinejant pydarus jiems kaip kazka normalaus - tokia veikla
manyciau reiketu prilyginti pedofilijai.