Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-09 12:45:30
"Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message news:h34d0j$b1k$1@trimpas.omnitel.net...

> Mano rashliava persisunkusi sveiku protu, o dezinformacija bei ivairiu sau
> naudingu pritempinejimu paprastai buna persisunkusios homiku rashliavos :)

sveiku protu sakote? tada prashychiau nuorodu i mokslinius shaltinius, na, kad ir wikipedija, kuriuose yra pagrindzhiamos tamstos mintys:

Na chia mes abu sutinkam, homoseksualumas nera liga - http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality, na, jei tu gyveni 19a - tada taip, homoseksualumas dar vis yra liga, moterys dar negali balsuot, juodaodzhiai privalo vazhinet autobuso gale - o ir beja kompo dar nera...

> ju paradai susije su
> ju profesine, visuomenine, politine ar dar kokia veikla, ne su patologiniais
> nukrypimais. Verciau parodyk kas dar be homiku taip afishuojasi - diabetiku,
> shirdininku, tuberkuliozininku, vezhininku, alzheimeriu serganciuju paradu
> lyg ir neturim..?

aids diena, kruties vezhio diena - koncertai renkantys pinigus atitinkamom ligom. Bet mes ne apie ligas, mes apie normalius, neserganchius zhmones, tiesiog su kitokia lytine orientacija - taigi - love parade berlyne (vienas didzhiausiu techno muzkos myletoju (ishkrypeliu nekrofilu?) paradas europoje), brazilijos karnavalai (ishkrypeliu exhibicionistu nekrofilu?) - gyvos muzikos diena vilniuje gatvese (ishkrypeliu nekrofilu exhibicionistu?) - skamba skamba kankliai/pasaulio lietuviu dainu shvente (senu pediku ishkrypeliu pedofilu nekrofilu.. um.. ka pamirshau - a, exhibicionistu?)... dar test?

>Jie tiesiog kovoja su savo negalia (arba nekovoja) ir
> tiek, nereikalauja jokiu ten kazkokiu teisiu

:))))))))))) ar tikrai neigalus zhmones nereikalauja jokiu teisiu? (chia shiaip lyrinis nukrypimas)

- jie PRIPAZHISTA, kad turi
> liga, tuo tarpu homikai - NE, jie jauciasi normaliais,

jie ir _yra_ normalus, tiesiog jauchia potrauki tai pachiai lychiai

>da normalesniais uzh
> visus likusius, jiems net paradu reikia, tuo tarpu kai heteroseksuliems tie
> paradai nafik nereikalingi.

zhr. aukshchiau kiek vyksta paradu - beja tu gali organizuot heteroseksualu parada - manau hmoseksualams tai netrukdys

> Neturim net alkoholiku bei narkomanu paradu,

na, alkoholiku paradai yra belekuris didesnis koncertas ar tusofke mieste  narkomanu paradai bet kuris love parade'as ar didesnis technushkes renginys:)
Beja alhoholizmas yra liga - narkomanija (reiktu pasiskaityt, bet man rods irgi - nors negarantuoju)

> nors itariu susibure jie galetu suorganizuot kur kas masishkesnius renginius
> nei homoseksualistai.
> Kierkegoro, Dekarto shalininku filosofijos paradai..?

o tau trukdytu dekartininku paradas?

> Irgi nepamenu.
>
> Kaip jau minejo gopas, vaikai dar negali nuspresti, kas yra normalu, o kas
> ne, ju pasaulezhiura nesusiformavusi, ir nefig zhalot nesusiformavusia
> samone, pristatinejant pydarus jiems kaip kazka normalaus

todel, kad _tai_yra_normalu

- tokia veikla
> manyciau reiketu prilyginti pedofilijai.

o ash manau, kad tokia veikla reiktu priskirt kancerogenams.. taip, ash irgi nesuprantu terminu kuriuos rashau