Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-09 16:31:30
> Ar kairiarankiai, melynakiai kuria kazkokias programas, siekiancias juos
> kazkaip tai ishskirti, pabrezhti kokie jie yra normalus..? Jie ir taip
> normalus.

Kaip normalus yra ir homoseksualus zhmones - jie yra ishkrype lygiai tiek pat, kiek kairiarankiai, rudaakiai, strazdanoti ir pan.

> Berlyne maciau senai senai, krapshte, koketishkai kikeno ir spygavo.
> Shlykshtukai.

Na, shiaip jau jei kazhkas tau nepatinka, galima nusisukt, kaip supratau stebejai ir piktinaisi? ir stebejai.. ir stebejai...

> Ar ash kur sakiau, kad juos galima ishgydyt..? Bet jei negalima ishgydyt,
> tai dar ne pagrindas destyt, kokie jie normalus. Taip, visumoj jie normalus
> zhmones, nesiulau ju degint ant lauzho ar suvaryt i rezervata. Normalus,
> ishskyrus liguista lytine orientacija.

Vel tos pachios savoku spragos - liguista lytine orientacija..., tesiam:
> Pedofilai, nekrofilai, zoofilai,
> exchibicionistai gal gyvenime irgi tokie patys normalus - tai kodel dauguma
> laiko juos nenormaliais ir kodel juos persekioja istatymai..?

Todel, kad pedofilu/zoofilu/nekrofilu "antra" puse negali atsisakyt, arba nemoka atsisakyt.
Ar pagal tavo logika prievartautoju nereiktu teist - juk jie mylisi "teisingai" - nu.. vyras su moterim.. nu kartais bishki padubasinta moterim, ar bishki atjungta klofelinu moterim, bet gi su moterim nu...

> Jie gi
> nekalti, ju nepagydysi.

Shtai chia tu klysti - tam yra vaistai:) vel, tas paprastas mazhas dalykas - zhinojimas apie ka kalbi, o ne shukaliojimas beleko...

> Tokie geruciai, tegul laisvai begioja laisveje ir
> tegul dulkina viska kas jiems patinka, nu. Chule prie vargsho E.
> Cekanaviciaus prisikabino - jis gi nekaltas kad toks yra, duokim jam laisve.
> Su tais berniukais elgiasi gerai, berniukai jokiu nusiskundimu neturi, ir
> filmu pasizhiuri, ir gerimais pavaishina - puikus zhmogus.

O kodel lavrinovichius sodino - juk jie krepshini zhaidzhia!!!!

> Man tai nepriimtina, man jie atgrasus. Ash galiu ramiai su jais bendraut,
> kalbetis, dirbt - jokiu problemu. Kol jie nepradeda ishtiesus ranka
> pasisveikint glamoneti ta ranka. :)))) Jau nekalbant apie geidulingus
> zhvilgsnius bei dar kokius zhenklus skirtus man. :)))

Hm... ash tikrai pradedu speliot, ar tu tikrai neesi latetinis, arba tiesiog nei vieno homoseksualus zhmogaus nemates (na, mates tai tikrai, bet nezhinai kad jis homoseksualus) - shis nutikimas kartais nevyko kai piktas pedikas sedejo uzh stiklo.. na, tokio stiklo, kur vaizda gali pakeist spustelejus mygtuka ant pultelio.. kaip jis ten vadinasi.. aj, tiksliai - televizorius...

> Nieko nejauciu. Nei juodaodziams, nei nygeriams

i mano klausima atsakei, dekui.

> Man su savokomis problemu nera, tamstai kur kas sunkiau. Ko gero problema
> tame, kad tarp ishkrypeliu ir normaliu zhmoniu dedi lygybes zhenkla.

hm.. neigiame ir shita akyvaizdu dalyka... na, na.

> Kas jiems trukdo gyvent..? Ar juos kaip nors apriboja kas nors..? Niekas
> jiems netrukdo, bet sako leisk kiaule i troba, ant stalo uzhlips. Negali
> paciupineti manes nekliudomai, mano reakcija nepatinka..?

Kiek kartu tu eidamas pro shali chiupinejai nepazhystama moteri - lygiai tiek pat kartu tik ishtraukus shakni homoseksualus zhmogus chiupines nepazhystama vyra... Ir jei tau vaidenasi, kad visi aplink tik ir nori tave pachiupinet, tikrai reiktu permastyt savo pasaulezhiura, pasiklaust saves, kodel tau kyla tokios paranoishkos mintys - ar del fobijos, ar del uzhslepto noro...

> Taip, ash
> netolerantishkas pyderams, galiu izheist del to, shalma dar galiu pakasyt
> nesunkiai. Cia trukdymas gyvent..?

O jei tave imtu gauja pydaru musht ir izheidinet vien del to, kad tu esi heteroseksualus chia butu trukdymas gyvent, ar chia butu normali praktika?

>Laba diena. Nieko nepadarysi, taip jau
> bus visada, kad ir kokiu teisiu jie reikalautu.

tikiuosi kai ishmirs viena mazho kaimo sindromu serganti karta, shitas dalykas pasikeis - nors gal ir to nereikia - uzhtektu ishkisht savo snapa retsykiais ish savo tvartelio ir pasisvechiuot kituose krashtuose - pamatyt kitokiu zhmoniu, pasimokyt tolerancijos...