Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-09 13:46:30
na, del nuogumo gatveje ish dalies sutinku - nesutinku, kad jis kaip nors zhaloja vaikus, bet sutinku, kad tai, konservatyvesniems zhmonesm gali nepatikt. Ish kitos puses, jei zhinai, kad ta diena gdeimino prospekte vyks geju paradas\rio paradas, ar panku paradas, o tavo manymu tavo vaikui to matyti nederetu - tiesiog nesivesk ta diena jo i gedimino prospekta. Bet rekt (netaikau tau) ir skleist visishka bullshita ir dezinformacija, kad homoseksualumas=pedofilija=nekrofilija=lenzbergo negerbimas vien todel, kad tau nemalonu matyt pusnuogius kunus imho yra kaip minimum nesazhininga.