Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Tomas
Data: 2009-07-09 20:05:50
Mmm... Turiu pazhistama homoseksualista, bet man apie mane jis nieko
nepasakojo.
Susitike bendraujam normaliai, nesuku galvos del tos jo orientacijos, man
nemaisho, zhmogus kaip zhmogus. Tik kazhkadaise bendravimo pradzhioj per
ilgai ir per shvelniai mano ranka savojoj palaike pasisveikinus, neatsargiai
mane patapshnojo per nugara, pabuvo lipshnus - kaipmat susilauke
netolerancijos. Nuo tada gestus renkasi atidziau, ir jokiu problemu nekyla.
Man tiesa sakant nekyla jokiu minciu kaip nors ji paauklet ar netoleruot,
tiesiog jis savo vietoj, ash - savo, ir viskas ok.
O manieros bei ishvaizda mano sueitu nebent tokiam gejui, kuris turi kokiu
mazochistiniu polinkiu, kuriam reikia grubaus partnerio, "buliaus". Atrodau
nedraugingai, ir abejoju ar pyderastishkai. Judesiu plastika - tragishka.
Mimika - irgi :)