Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-09 14:02:55
galiu pasiulyt emigruot:)

o shiaip manau, jei butu organizuojamas geju paradas lietuvoje ish netychiu jis taves neuzhkluptu, skambetu jis labai stirpiai per visas zhinias, newsgrupus ir visur. Taip kad jei jau ten atsirastum, tai tikrai ne "netychia".
O beja kiekviena karta eidamas i gedimino prospekta zhinok, kad greichiausiai ten yra pyderu, negana to, griaichiausiai ir tarp tavo pazhystamu tokiu yra, tik tu to nezhinai, nes zhmones, bijodami aplinkiniu reakcijos tai slepia... Chia shiap - informacija pamastymui;)