Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Kenis
Data: 2009-07-10 12:17:42
man idomu kaip kas nors galetu perkalbet zmogu, kuris iki savo kaulu smegenu yra isitikines savo teisumu, ir kuris turi ant tiek tvirta nuomone tam tikrais klausimais, kad jos net didziausiais-ziauriausiais kankinimais nepakeisi. Manau kad jei vis del to paaisketu, kad toks kaip Dievas egzistuoja ir pries jo akis jis atsirastu, jis vis tiek sugebetu paneigti jo egzistavima, po ko turbut Dievas pasiimtu ilgu atostogu :DDDD

P.S no offence to Toxis, and to God :)))

--
Mitsubishi Eclipse '94 2.0 DOHC 16V