Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-09 13:30:36
Mano nuomone vaikams ten ne vieta. Man px - pedikas, lesbiete ar
standartiniu pomegiu.  Vaiksciojimas po miesta plika subine ar panasios
demonstracijos man nepriimtinos. Tokai mano nuomone. Pedikai mano kitaip -
ok, tegul bando tai prastumti. Taciau tegu nenustemba, kad yra daug su jais
nesutinkanciu ir tam priestaraujanciu. O dabar kazkaip idomiai gaunasi -
pediku teises pazeidinejamos, nes zmopnes priestarauja paradams kuriuose jie
protestuoja pries pazeidinejams teises. Rekursija kazkokia.  Taigi
sprendimas elementarus - nemitinguokit uz savo teises ir niekas ish jusu
nesitycios. Asmeniniu laisviu suvarzimas ? Gal. Bet jeigu šiandien i parada
išeitu ryži ir pradetu reikalauti, kad butu gerbiamos ju teises, o po to
piktintusi, kad zmones šaiposi iš tokiu paradu ? Tai čia jau butu galima
sakyti, kad Lietuvoj ryži skriaudžiami ?