Tema: Re: issiliejo sekla
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-09 13:03:06
ash vat nezhinau kas blogiau ar ishejus su vaiku pamatyt geju parada, ar pilnas pakampes girtu snukiu. ar kad vaikas kas dien matytu girta teva mushanti savo zhmona (ash neimplikuoju i nieka, ash tiesiog svarstau).
O kuo vaika paveiktu geju paradas ash nesivaizduoju, ten juk man rods nieks nesikrusha ir viens kiam nechiulpia. O pusnuogiu zhmoniu pilna ir tam pachiam rio parade, ar tiesiog mieste - nemanau, kad meraites trumpais sijonais, ar vyrishkiai su tinkliniais maikonais zhaloja vaikus daugiau nei gta, kuri zhaidzhia belekiek vaiku.