Tema: Re: Kaip policija "dirba"
Autorius: KEdas
Data: 2009-07-28 18:29:42
pjezo rašė:
> nemanai kad nusisneki?

Nemanau.

> Jasaitis nenegrineja KET paseidimu, todel neteikia ir neturi teises teikti
> tokiu isaiskinimu.

Jei tai ne jo kompetencija, tai jis privalo elgtis pagal įstatymus, t.y.:
4. Jeigu viešojo administravimo subjektas neturi įgaliojimų priimti
administracinės procedūros sprendimą dėl skunde išdėstyto klausimo, jis
ne vėliau kaip per 5 darbo dienas perduoda skundą viešojo administravimo
subjektui, kuris turi reikiamus įgaliojimus, ir apie tai praneša
asmeniui. Jeigu paaiškėja, kad, pradėjus administracinę procedūrą,
skundą tuo pačiu klausimu pradėjo nagrinėti ir teismas, administracinė
procedūra sustabdoma, kol teismas išnagrinės skundą, ir apie tai
pranešama asmeniui.

> O jo asmenine nuomone ka jis izvelgia- tai ir yra jo asmenine nuomone,
> kurios jis neturi teises rasyti.

Tegul nerašo, bet imasi veiksmų arba veikia pagal įstatymus. Nes per tą
mėnesį, kol „rašė“ atsakymą, skundžiamas asmuo atsisakė tirti dar bent 5
akivaizdžius pažeidimus. Negi mano kreipimaisi į teismą kažkaip pakeis
skundžiamo mento kompetenciją?