Tema: Re: Kaip policija "dirba"
Autorius: KEdas
Data: 2009-07-29 16:35:32
pjezo rašė:
> Atsiversk ATPK IV skyriu ir rasi- "Administracinių teisės pažeidimų
> bylų teisena"- vat sia ATPK dalimir vadovaujasi bendros kompetencijos
> teismai nagr. pazeidimu bylas.

Tai čia aš ar tu rašei šitą tekstą: „ka bendro CK turi su administracine
teisena?“ kai žmogus pasiskundė „Mano skunda atmete, nes pridejau 4
nuotraukas. O turi buti 2.“ :)
Taip, dėl CK aš suklydau, o tu suklydai dėl teisenos.

> Ir nesitikiu kad parsysi tinkama skunda- taciau atsakymas i tavo
> skunda buvo tinkamas- tai kad netinkamai surasei skunda- niekas
> neipareigoja Jasaicio, ar bet ko kito,  sukti galva ka zmogus norejo
> parasyti- kaip paklausei- taip atsake.

O kam, tavo manymu, skirtas šis punktas ir kam reikalingos priemonės
ryšiui palaikyti:
19.3. asmens pasirašyti, nurodytas jo vardas, pavardė, gyvenamoji vieta
(jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės
adresas (jeigu kreipiasi juridinis asmuo) ir *duomenys ryšiui palaikyti*.

Šiaip sau?

> Ir niekas tau netrukdo samdytis teisininka kad padetu tau surasyti
> skunda, nes panasu kad niekaip to pats nepadarysi...

Tikiuosi tu ne teisininkas, o šiaip pasikėlęs mentas.