Tema: Re: Kaip policija „dirba“
Autorius: KEdas
Data: 2009-07-28 19:11:43
Linas Petkevičius rašė:
> Tai tau atsake - siuo atveju jam tai nepriklauso, o kiek priklauso - jam
> viskas atrodo gerai.

Nepastebėjau nė vieno tavo minimo teiginio „atsakyme“. Gal gali pacituoti?

> Nesutinki ir manai, kad neatlieka pareigu - skuskis
> jo tiesioginiam virsininkui.

Gali nurodyti koks tokio skundo viršininkui teisinis pagrindas?
Telefoninis pokalbis su viršininku buvo ne vienas.

> Bandau isivaizduoti, kaip del kiekvieno nepatenkintojo
> surasytu/nesurasytu protokolu vadovybe pradeda vidinius patikrinimus.
> Aha - tuoj.

Ten dar buvo susirašinėjimas, kuriame mentas demonstravo savo
nekompetenciją. Tą susirašinėjimą jau buvau čia įmetęs.